Etichete

, , , ,

Unde să merg pe litorarul românesc?

Îmi doresc să merg la noi, iubesc România, caut să ii dau cât mai multe şanse ei, nu Bulgariei. Nu mai pomenesc de alte ţări mult evoluate.

Aşa am început acum două săptămâni, senină, căutarea unui loc de rai pe litoralul românesc.

Lista mea era cam asa:

Un loc unde copilul meu se poate bucura de mare, aerosoli, să aibă o vacanţă de neuitat în ROMÂNIA!

Unde toată familia să se relaxeze.

Un loc unde nu este muzică foarte  tare din 5 direcţii diferite, unde manelele nu poluează apa, nispul şi urechile turiştilor, unde chelnerii ştiu să fie profesionişti şi politicoşi. Un loc unde toată lumea a venit să se simtă bine, într-un mod decent, şi nimeni nu încearcă să te jecmănească. Caut un loc unde să fie animat dar civilizat. Cer prea mult?

Serios, eu credeam că există acel colţ de rai la noi şi inca mai .. sper.

Căutând hoteluri, vile, plaje, păreri, găseam majoritatea opiniilor descurajatoare, care comentau mai ales serviciile româneşti ce lăsau mult de dorit şi plajele murdare.

Ştiam că avem o plajă superbă, variată, pentru toate gusturile.

Prefer să dau un link de pe amfostacolo.ro care merită citit. În acest articol sunt descrise toate plajele de pe litoralul românesc în 2011. Felicitări celor care se implică!

Îmi doream Costineşti de dragul vremurilor de altădată. Am citit  că  aici se ascultă multe manele şi mai ales că este foarte aglomerat dar şi foarte frumos. Mai bine nu. Nu renunţ totuşi la  un weekend, doar noi doi, undeva pe la epavă unde este linişte. Mamaia am exlus-o din start. Nu am fiţe nu ştiu cum să mă comport cu fiţoşi, nu are rost, prea multa agitaţie.

Am ajuns de unde am plecat.

Am zis că la Saturn nu mai vreau să merg. E foarte frumoasă plaja, am fost anul trecut.  Apa curată, fără alge, copii se puteau bălăci în siguranţă.  Mâncarea la preţuri acceptabile, atmosferă plăcută, recomandat familiilor.  Dar am fost la hotel Cerna.  Am horarat că vor trece mulţi ani până voi mai merge la vreun hotel de pe litoralul românesc .

Văi mie câtă indolentă, indiferentă, mojicie! Cerna, nu stiţi să vă păstraţi turiştii, să vi-i fidelizati. Vin în acel hotel numai creduli care se ard o data şi cei cu bilete oferite prin sindicate.

Curăţenia şi cameristele erau, sau mai bine zis nu erau. Ruşine! Plus plata pentru parcare, nesimţire!

Micul dejun a fost un film, o comedie sau chiar un SF. Cu un chelner/ospătar/ debarasator masă, trecut de mult de anii tinereţii, alcoolic. Îi tremurau foarte tare mâinile, cred că încă nu băuse prea mult de dimineaţă, mirosea a transpiraţie şi îţi trezea multe sentimente de la milă la nervi, unori nebunie. Ştergea mesele de firimituri cu mâna şi ramânea blocat pentru câteva minute, el ştie unde, undeva în mintea lui. Era totul un haos, fiind ajutat de o fetiţă de maxim 15 ani, nepoata cred. Totul intarzia pentru ca nu reuşeau la timp sa debaraseze, sa spele vase, ca nu erau destule si trebuiau spalate des. De dulceaţa şi salamul de la micul dejun nu mai are rost să povestesc, ştie toată lumea povestea. Nu mai zic de aşa zisa cafea şi apa de ceai!

Am vrut să mă simt perfect, dar mi-a rămas un gust amar, văzând că toţi cu care am mers plângeau în fiecare zi după Grecia. Eu, cea care am insistat să mergem în România. Şi am cheltuit foarte mult, exagerat de mult pentru serviciile oferite.

Aş fi suportat totul cu stoicism, dacă nu era exagerat de scump, sincer.

De ce sunt aşa naţionalistă? De ce lupt eu cu mine să dau banii mei munciţi cu greu aici, pe litoralul Mării Negre?

mistretzu.ro

Continui cu căutările. Neptun, Olimp, în paragină, recomand celor nostalgici, aveţi grijă la preţuri. Mangalia îmi dă senzaţia prea mult de oraş şi nu staţiune. Vama Veche – vă las să judecaţi singuri după ce citit articolul de pe visurat.ro Chiar nu aţi înţeles farmecul acestui loc boem, dragi cocalari!

În concluzie: sunt multe de spus pro şi contra. Am ţinut cont de recomandările prietenilor mei, am citit câteva articole care m-au ghidat pe tot acest anevoios drum şi care mi-au dat curaj şi speranţa că ceva se mişcă şi la noi în ţara.

Recomand articole foarte bune ce te vor ajută cu siguranţă să decizi unde să mergi anul asta pe litoralul românesc :

Şi totusi există hoteluri cu 100% grad recomandare şi pe Litoralul românesc!

Lista celor mai civilizate plaje din Romania

Jupiter – o staţiune cochetă

Cazare pe litoral

Romania pareri cazare-  opinii turisti

Dupa ce am citit articolele de mai sus, am decis:

Statiunea – Jupiter. Plecarea – indecis. Cazare – clar la pensiune, villa. Perioada – poate un weekend si ceva, cat de curand, mai spre toamna.

Alte optiuni?

Saturn

Venus

2 Mai

Costinesti

Eforie Nord

Anul acesta e ultimul când mai dau o şansa litoralului românesc, sufletului meu.

Cei cu multe stele, nu mai piperati preţurile fără rost. Da, sunteţi în România nu în Grecia, Turcia, sau altă tară exotică. Chiar părem aşa proşti? 

Mai bine mai mulţi clienţi satisfăcuţi, care va vor vizita în fiecare an, decât câţiva clienţi care nu se vor mai întoarce la voi, şi mai rău, pe litoralul ţării noastre.

Deja mulţi ne intrabam Bulgaria sau România?

Nu vreau Bulgaria, sunt ferm convinsă că ne dau  clasă. E clar!

Cine e de vina?

Cei care pur şi simplu iubesc şpaga şi nu ţara. Care închid ochii la mucegai,  rugină, mizerie, lipsă de profesionalism şi dau stele fără număr la cine nu merită!

Voi cei care nu ştiţi să faceţi turism ci doar jecmăneală!

Şi poate noi care ar trebui să mai dăm o şansa litoralului românesc cu bune şi cu rele.  Noi care mergem la un hotel şi închidem ochii în loc să luăm măsuri, să sesizăm autorităţile, pe ideea că oricum nu rezolvăm nimic . Care preferăm să plecăm de la un restaurant infect în loc să chemăm protecţia consumatorului. Noi cei care lăsăm ochii în jos când ne fură chelnerii  în loc să luăm atitudine.