Etichete

, , , , , , , , ,

Eram în căutare de o geantă frumoasă, deosebită, unică. Am căutat pe la magazinele mele preferate şi apoi am decis să caut pe  Breslo.

Printre multitudinea de genţi frumoase, de calitate, am găsit ceva ce mi-a atras atenţia în mod special. Mi-au plăcut mult genţile create de zazastudiodesign şi am decis să vi le arăt şi vouă. Puteţi găsi mai multe informaţii, mult mai multe produse, pe site-ul lor,  www.zazastudiodesign.com

Pentru cei care aprecieaza genţile lucrate manual,  mai ales cele cu o amprenta puternică personală şi artistică, cred că vor aprecia aceste produse de mai jos:

Rucsac Mr. Dandelion Parfait

Love is in the air

 The Hunting Party

She dreamed of Adventure

SpiderCat

Design Equilibrum

Multiply Flowers and Light

Poppy

 

Zazastudiodesign are şi alte produse spre vânzare, la fel de interesante, frumoase, pline de culoare.
Vă invit să faceţi un tur online al acestui magazin.