Etichete

, , , , , , , , ,

De ceva vreme tot  incerc sa mai scriu despre bloguri bune, de calitate, romanesti.  Momentele libere aproape inexistente, problemele, sunt piedici serioase in ultimul timp la mine, cand vine vorba de blog.  Am ramas doar cu dorinta mai mult decat cu actiunea, dar astazi imi iau destul avant si dau curs unui nou articol.

Toate imaginile superbe de mai jos, apartin blogului Laura Adamache … retete in fotografii.

Astazi, vreau sa vorbesc despre gatit, retete incredibile, testate, un blog ce ma face sa revin mereu pentru o noua incercare culinara.

LauraAdamache, leoaica ca si mine, iubeste gatitul, este pasiunea ei. Nu a vrut sa fie egoista si a hotarat sa imparta experientele ei unice in ale bucataritului, cu noi, cititorii ei fideli.

Datorita ei, torturile (da, am facut 3, am avut de lucru) de la zilele de nastere ale fiului meu, care a implinit trei ani au iesit senzationale, am cucerit pe toata lumea cu ele.

Am reusit sa impresionez de asemenea cu prajitura kinder de casa – un deliciu, si cu multe alte retete deosebite ca pizza la tigaie, chec cu ciocolata si rom, sau preferata mea, tarta cu crema de vanilie si capsuni. Am renuntat la cura cateva zile pentru aceasta tarta – senzationala!

Toate retele sunt foarte bine explicate, alaturi de multe imagini ajutatoare, deosebit de frumoase, care iti fac o pofta teribila si te ajuta sa parcurgi usor toata reteta. Un blog foarte bine structurat, profesionist, primitor, al unui suflet mare, Laura Adamache. Retetele sunt de tot felul de la simpli biscuiti pana la GEM DE ROSII CU SCORTISOARA sau Bistecca alla fiorentina ori Midii cu piper si patrunjelPesto alla genoveseCosulete de linte cu guacamole. Si as tot continua lista, dar mai bine va las pe voi sa descoperiti acest blog, asa cum am facut si eu la randul meu acum cateva luni. De atunci am ramas o cititoare fidela.

Cupcakes de morcovi cu alune

Daca inca mai cautati retete pentru masa de pasti, incercati acest blog, nu veti regreta! Puteti afla mai multe despre cum sa faceti un sapun de casa, cum sa deshidratati portocale, cum sa faceti vegeta de casa si multi alte lucruri deosebite.

084 []