Etichete

, ,

Multumesc unui  pinguin furios care mi-a azvarlit o Leapșa din ungherele minții cu eșarfă!

Eu nu prea raspund la lepse, dar pentru ca vine de la un pinguin, nu pot refuza. De obicei am tot raspuns la ele cu Nu, nu, nu! Scuze pentru cei care vor primi invitatia la leapsa, sper sa nu se supere pe mine🙂

SUNT: Aici, multumesc!

AȘ VREA: Sa pot!

PĂSTREZ:  Curatenia

MI-AȘ FI DORIT: Sa cant

NU ÎMI PLAC(E): Statul roman

MĂ TEM: De gandaci

AUD: Nu foarte bine cu urechea dreapta

ÎMI PARE RĂU: Mereu

ÎMI PLACE: Cafeaua

NU SUNT: Slaba

DANSEZ: De obicei

CÂNT: N-am voce, mai bine nu

NICIODATĂ: Serios?

RAR: Ma vad prietenii

PLÂNG: Aha! Dar nu ca atunci cand am fost insarcinata!!

SUNT CONFUZĂ: Unde? Eu? Despre ce vorbeam?

AM NEVOIE: Energie, odihna

AR TREBUI: Sa nu mai stranut atata .. abia reusesc sa scriu

AȘ PUTEA: Sa mai imi iau o batista.

Trebuie nominalizat cineva aici, deci:


alexdana

anamariadeleanu

Clarra

Corina