Etichete

, , , , , ,

Blogul acestei saptamani este unul foarte complex – dupa cum am scris si in titlul articolului, este bio/eo/friendly/funny.

De ce bio? Pentru ca scumpa noastra Kzarinne este profund inamorata de produsele bio si le promoveaza atat pe blogul ei, cat si in magazinul ei online (http://kzarinnebioboutique.wordpress.com/). Ea a si inaugurat o rubrica proaspata „Campania de informare BIO” pe care sper sa o abandoneze, ci sa o populeze cu articole cat mai interesante. Mie mi-a placut mult acest articol: Lesson 1: If you can’t eat it, don’t put it on your skin!De ce eco? Pentru ca scumpa noastra Kzarinne ne ofera sfaturi si retete de frumusete 100% naturale si 100% sanatoase. Mie imi place: Ulei demachiant homemade , Ulei pentru imbunatatirea circulatiei, homemade si Unt de corp homemade

De ce friendly? Pentru ca scumpa noastra Kzarinne este foarte prietenoasa cu toti cititorii sai, are o vorba buna si un sfat bun pentru fiecare in parte. Raspunde la toate comentariile cu drag, lucru pe care putini bloggeri il fac. Si are si o rubrica foarte interesanta, in care ofera cate un sfat de frumusete  saptamanal: Beauty tip of the week

De ce funny? Pentru ca orice articol de-al ei imi aduce zambetul pe buze. Are un stil absolut delicios de a scrie. Impleteste cuvinte romanesti cu cuvinte englezesti intr-un mare fel, de iese o struto-camila foarte amuzanta! (si o spun eu, cea care nu agreeaza stilul romano-englez).

Asa ca va invit sa aruncati o privire pe blogul ei, si alta in magazinul ei – cu siguranta veti gasi multe produse interesante, 100% naturale. Eu deja am pus ochii pe Crema 100% naturala cu unt de shea si jojoba si Apa de trandafiri de damasc 🙂

Autor: Flori

