Etichete

, , , , , , , , , , , , , ,

Nu am mai scris de ceva vreme. Nu ca nu am mai gasit pe internet bloguri valoroase si multe alte lucruri interesante, dar pur si simplu nu am mai avut timp de nimic.

Astazi a venit vremea sa vin  in fata voastra, cititorii blogului Sinsdesign, pentru a prezenta un site nou destinat in special celor care doresc sa invete design, prelucrare fotografii, colaje, design 3d si cum sa manuiasca programe ca Photoshop, Illustrator, After Effects, Cinema 4D. Chiar si cei pasionati de Cinematografie (editare, filmare, regie) si Sunet (sound-design si compozitie) vor putea gasi tutoriale video foarte bune numai in limba romana.

Toate tutorialele sunt lucrate profesionist cu mult simt didactic si cu putin umor inserat pe unde este cazul. Chiar si eu, care nu sunt un incepator in programe ca Photoshop, Illustrator, am gasit lucruri noi de invatat in tutorialele lui Codin, ca de exemplu: Cum se foloseste Pen Tool-ul sau Cum sa retusezi.

Am gasit pe acest site brush-uri si texturi de o calitate foarte buna oferite de Creativemonkeyz.com, GRATUIT.

Da, tot ce veti gasi pe acest site este gratuit. Chiar am stat si m-am gandit de ce  isi pierd ei timp valoros din viata lor pentru a da ceva … gratis, fara a cere nimic in schimb. Romanii sunt obisnuiti sa ia fara sa multumeasca si sa se simta in vreun fel obligati sa dea ceva in schimb. Deci .. de ce?

Nu imi ramane decat sa dau citire explicatiei oferite de ei pe blog:

De ce facem chestia asta? Pentru ca ne place sa vedem lucruri frumoase – si lucrurile frumoase sunt realizate de oameni care stiu cum sa faca lucruri frumoase – si ca sa existe oameni care sa stie cum sa faca lucruri frumoase ei trebuie sa invete de undeva cum sa foloseasca uneltele pe care le au la dispozitie – puteti termina rationamentul… Noua ce ne iese? Practic mai nimic – avand in vedere ca oferim totul gratis! Nu exista nici un fel de taxa ascunsa, nici un fel de abonament si nici n-o sa va ceara nimeni pinu’ de la card – in schimb exista un buton de Donatie – pe care va invitam sa-l folositi numai in cazul in care va place site-ul si continutul site-ului – si ati vrea sa ne sprijiniti in efortul sustinut de a oferi in continuare gratuit tot acest continut (donatia e de 1 euro si-umpik – in functie de tara in care va aflati). Deci recompensa noastra e la latitudinea voastra.

Pentru cei care nu vor sa invete, sa intre in detalii si in creatie ci doar sa admire si sa citeasca articole de calitate, va invit La Cafea

As mai scrie mult despre ei, dar stiu ca deja sunteti pe site-ul lor si nu mai cititi ce scriu eu pe aici. De aceea inainte de a pleca vreau sa multumesc calduros echipei de la Creativemonkeyz.com si sa adaug .. ASA DA!

Cel mai important este ca sunt o echipa de profesionisti de la care chiar aveti ce invata.