Etichete

, , , , , , , ,

Pe Jovis o stiu de multa vreme – ii urmaresc zilnic blogul – o adevarata oaza de verdeata; blogul ei e ca o gura de aer proaspat.

Am tot vrut sa v-o prezint, dar am avut o mare dilema – sa o prezint la Blogul saptamanii sau la Marca romaneasca? Pana la urma m-am decis sa o incadrez la Blogul saptamanii.

Ce face Jovis? Ne spune chiar ea:

Bine v-am gasit pe blogul meu! – un coltisor de internet numai cu si despre produse cosmetice naturale, facute in casa, chiar de mine, din cele mai simple si pure ingrediente, toate acestea intr-o incercare de a evada din asaltul de chimicale la care ne vedem supusi in fiecare zi…

M-am saturat sa mananc conservanti, coloranti si potentioatori de arome, sa absorb substante cancerigene din gelul de dus si crema de fata, m-am saturat sa inspir gaze din tevile de esapament ale masinilor si sper ca nu sunt singura!

De aceea, eu vreau sa va ofer si voua oportunitatea catorva momente pe zi in care pielea obosita de atata poluare sa „inspire” si altceva…uleiuri si unturi vegetale, arome, miere, ape florale, infuzii si extracte de plante medicinale, toate sub forma unor produse cosmetice rasarite direct din natura, care, pe langa ingredientele simple si naturale, mai contin si u zambet, un gand bun si o imbratisare, deoarece sunt facute cu mare drag, chiar de catre mine.

Ce produse face Jovis?

Sapunuri:

Hidratant solid:

Balsam de buze 100% natural si deodorant 100% natural:


Tot la Jovis gasiti si unt de cacao, unt de avocado si unt de shea la cele mai bune preturi:

Unde gasiti aceste produse de cumparat? Pe Breslo: http://www.breslo.ro/Shop/Jovis

Jovis este pasionata de tot ce inseamna frumusete naturala si face o multime de produse sanatoase si minunate pentru piele, dar nu tine pentru ea secretele acestor minunatii, ci ni le impartaseste si noua. Haideti sa va recomand cateva articole:

– in primul rand, un articol foarte interesant, care va va raspunde la toate intrebarile pe care le aveti legate de produsele ei: FAQS

– apoi un subiect la care ne-am gandit multe – Ce contine o crema de corp obisnuita – Jovis ne „traduce” ingredientele din compozitia unei creme – ca sa stim si noi ce punem pe pielea noastra;

cum sa-ti prepari singura apa de trandafiri – cred ca nu sunt singura care-si doreste apa de trandafiri si nu prea stie de unde sa o ia – am strabatut internetul in lung si in lat, dar ce am gasit sa-mi placa se gasea doar pe site-urile din strainate si nu aveam chef sa platesc si shippingul; asa ca draga de Jovis ne-a venit in ajutor cu o reteta simpla, explicata pas cu pas, in imagini: http://jovis-homemade-beauty.blogspot.com/2010/07/cum-sa-iti-faci-propriul-hidrolat-de.html

– mirajul sapunurilor de glicerina – recunosc, si mie mi-au facut cu ochiul minunatele sapunuri cu glicerina, care par atat de delicioase; dar apoi am gasit un articol de-al lui Jovis, care m-a lamurit de ce nu fac si producatorii de sapunuri cu adevarat naturale sapunuri asa de „ochioase” – puteti citi si voi adevarul despre aceste sapunuri aici: http://jovis-homemade-beauty.blogspot.com/2010/06/mirajul-sapunurilor-din-glicerina.html

Gata, nu ma mai intind la vorba si va invit sa vizitati blogul si magazinul lui Jovis si sa-mi spuneti ce parere aveti🙂

Autor: Flori