Etichete

, , , , , ,

Dupa o pauza de relaxare, revin de aceasta saptamana cu forte proaspete. Saptamana aceasta va voi prezenta un blog ce merita pe deplin titlul de Blogul saptamanii.

Pe Clara, autoarea blogului http://pasiunideodinioara.blogspot.com/ (blogul acestei saptamani) am intalnit-o in spatiul virtual intamplator, in timp ce cautam niste informatii despre uleiurile esentiale, si nu m-am mai dezlipit de blogul ei.

Cine este Clara? O mama plina de caldura sufleteasca, blanda si zambitoare, care gateste si sapuneste cu drag si cu talent. Pe blogul ei fiecare articol e presarat cu informatii importante, cu sfaturi si cu vorbe calde.

Daca sunteti interesati de metodele de preparare a sapunurilor naturale, de beneficiile uleiurilor esentiale si a plantelor, de metode de preparare a cremelor hidratante si a uleiului dupa epilat, de mancaruri delicioase si sanatoase, atunci blogul Clarei va fi cu siguranta pe placul vostru.

Haideti sa va recomand niste articole pe care le-am gasit foarte interesante:

– voi incepe cu sapunurile homemade, preferatele mele – pacat ca nu sunt de vanzare, Clara le face doar pentru familia sa, din cate stiu eu; cand va incepe sa le comercializeze voi fi prima sa clienta; pana atunci ma uit la ele cu jind, cum se uita un copil la prajiturile cu frisca si ciocolata din vitrina cofetariei:

– prepararea unei creme hidratante dupa plaja – daca v-ati saturat sa intrati in contact cu atatea chimicale si doriti o crema 100% naturala si benefica pentru piele; sa va dezvalui doar cateva dintre ingredientele minunate ale acestei creme: unt de cacao, unt de cocos, ulei de lavanda;

– ulei dupa epilat – un ulei de corp 100% natural, un adevarat balsam pentru piele

– gel de vase din nuci indiene – cred ca nu sunt singura care uraste detergentii de vase din comert pentru ca usuca pielea teribil, nu-i asa? la Clara am gasit o reteta minunata de detergent de vase 100% natural (benefic mediului, benefic si mainilor mele)

– spray antimolii, antitantari – nu sunt singura care nu suporta spray-urile din comert, nu? cand pulverizez umplu aerul de un miros greu si toxic si eu trebuie sa plec din camera neaparat; de mult eram in cautarea unui spray natural si inofensiv pentru mine, chiar placut mirositor, iar la Clara am gasit reteta

– Clara este si o buna bucatareasa; imi plac retetele ei pentru ca pe langa faptul ca sunt delicioase, sunt si sanatoase; iata ce mi-a incantat papilele gustative:

  • bete croco din dovlecei – iubesc dovleceii, asa ca reteta asta mi-a lasat gura apa! trebuie sa o incerc neaparat:

Lectura placuta pe blogul Clarei!

Autor: Flori

