Etichete

, , , , ,

Scriu acest articol din motive egoiste si pur personale. Vreau sa ma ajutati! Toti cei care stau in Galati si au copii de gradinita, la gradinita ajutati-ma!

Vreau neaparat sa imi inscriu copilul de 2 ani si 6 luni la gradinita. La cele de stat nu am sansa sa il inscriu pentru ca nu are inca 3 ani. Stiti vreo gradininita particulara sau de stat care sa NU imi ia si ultimul ban din casa si in care copilul sa fie tratat si ingrijit foarte bine?

Stiu de existenta gradinitelor de Omul de Zapada si Nanny care sunt particulare. Mai mult nu am habar. La anul vreau sa il inscriu la stat la gradinita de la Parfumul Teilor.

Dar pana atunci .. va rog ajutati-ma cu opinia, experienta voastra.

Va multumesc!

===============

De atunci suntem la Nanny si ne place foarte mult. Sunt multe lucruri pozitive, iar copilul a inflorit si mai mult. Singura mea problema este ca stau cam mult cu ochii pe camera de supraveghere a gradinitei decat sa muncesc. Ehh .. mama ramane mama🙂

Va recomand cu caldura, Nanny

===============