Etichete

, , ,

Oana Mihoc – atat am putut scrie despre acest fotograf. Mult timp am scris cateva cuvinte despre ea, apoi am sters si am luat-o de la capat. Foile imaginare zburau in cosul alb inexistent si formau un morman. Nu stiu cum sa o prezint, sa prezint o femeie fotograf, o femeie talentata.

Imi place Oana Mihoc pentru ca iubeste compozitia, lumina, culorile. Fiecare imagine are un inceput de poveste la care numai tu ii poti da continuarea pe care o doresti. Pastreaza mereu un loc pentru tine si gandurile tale.

Senzualitate, frumusete, glamour, fashion, portret, peisaj, personaj – aceste cuvinte nu pot lipsi din prezentarea portofoliului Oanei Mihoc alaturi de onorabilele profesionalism, calitate si talent.


Uite ce am citit la Oana pe blog despre ea:

Viaţa vazută prin lentila unui fotograf este asemenea unui joc cu mărgele de sticlă. Te lupţi cu lumea pentru a o vedea altfel. Şi lumea ajunge să respire altfel atunci când privitorul o decorează. Însă nu o decorează artificial, ci o surprinde aşa cum ea însăşi nu a fost în stare să se surprindă. Lumea postmodernă, golaşă şi cumplit de singură, devine scena unui vis care se autoproduce şi se dilată înspre interior.

Sunt căutătoarea de sens de la capătul adevărului. Unii caută sens în stele, alţii în oameni.  Eu caut sens în impresii. Impresii pe care oamenii le pun în lumină într-un delir simplu al perspectivei. Ochii mei întemeiază realitate, mâna mea aruncă zaruri vizuale şi se întoarce liniştită în buzunar.

“Perseide” by Mirela Diaconu a fost ce mi-a atras atentia pe Facebook si m-a facut sa clickuiesc mai departe, sa o cunosc mai bine pe cea care povesteste in imagini atat de frumos si colorat.

Daca sunteti interesati de cum a fost la crearea “Perseide” va invit pe Youtube:

Mi-au atras atentia in mod special imaginile cu multa culoare ale Oanei care sunt la granita dintre realitate si iluzie, unde culorile ajung sa faca un pod intre ce este real si nu. Depinde de voi daca vreti sa il treceti sau nu.

Va prezint mai jos si alte imagini din portofoliul ei care mie mi-au placut foarte mult:




Toate imaginile din acest articol apartin Oanei Mihoc si Yookee Design. Nu folositi aceste imagini fara acceptul personal al Oanei Mihoc.

