Etichete

, , ,

Sa vorbesc putin despre Cosmin.

Cosmin a spus DA acum 5 ani si ceva in fata starii civile si a spus DA in fata mea. Am raspuns si eu la fel, numai ca un pic mai tare🙂

Cosmin iubeste familia si natura. Sufera de fiecare data cand vede o hartie aruncata pe jos, o sticla de plastic, un pachet de tigari, un ambalaj. Se intreaba furios ” DE CE?”  ca apoi sa ia gunoiul de pe jos si sa il puna in cos. Eu sunt mereu cu servetele umede dupa mine si il sustin 100%

Acum el sustine proiectul Let’s Do It, Romania! Nu pot  sa nu scriu cateva cuvine despre proiectul cu nume englezesc.

Sa facem curatenie in tara! Sa educam! Chiar putem! Am vazut tineri care arunca mereu la cos si altii carora nu le pasa. Oara cum arata casele celor care arunca cu nonsalanta totul … pe jos?

Tara trebuie curata de multe dar putem incepe de undeva de unde chiar avem puterea sa schimbam chiar acum.

Pe 25 septembrie 2010, sunteti invitati la curatenie generala. Se strang echipe cu mic cu mare si se arunca unde trebuie ce nu a fost aruncat la timpul sau.

Mai multe detalii despre proiectul 25 septembrie  aici : Curatenie in toata tara. Intr-o singura zi!

Hai  Romania!