Etichete

, , , , , , , , ,

Nu prea reusesc sa imi fac tastele sa vorbeasca in asta seara.

Desi inspiratia nu ma ajuta sa mestesugaresc cuvinte faine pentru blogurile noi descoperite, tot voi da curs acestui articol tocmai pentru ca e timpul sa prezint noutati din blogosfera.

Simona Mindra, o alta prezenta feminina ce isi face simtita prezenta in blogosfera, cauta sa ne ademeneasca cu felul ei unic de a scrie, prezenta, rima. Da, rima. Simona scrie poezii si scrie altfel. Va invit sa o descoperiti la ea pe blog, Simona Mindra

sau aici

Scriu. În general aştern în adâncul filelor, gânduri, trepidaţii necunoscute ale anumitor plăceri spirituale sau intelectuale. Nimic mai puţin!

Mă tot gândesc despre ce să scriu.Nu-mi  doresc să fiu citită de majoritate, nici măcar nu vreau să fuzionez vreodată cu aceasta. Sunt ferm convinsă că ar fi suficient de penibil să mă avânt într-o comercializare stupidă a propriilor texte pe care le-am creat din purul „sacrificiu” al imaginaţiei mele îndestulate.Totalitatea textelor publicate deja şi, bineînţeles, a celor care mi se vor zbate nerăbdătoare în gânduri, îmi împinge iubirea şi satisfacţia de a scrie, în înaltul ultimului cer. Narcoza care îmi consumă gândurile şi care îmi regenerează mereu intensitatea trăirilor lăuntrice este cuvântul cu esenţa şi jovialitatea lui.

