Etichete

, , ,

Timpul trece repede. Uneori prea repede. Nu este nimic – mie imi place asa. Imi da senzatia ca zbor si merg inainte spre ceva .. inca nestiut de mine.

Am ajuns sa spun ca voi face 30 de ani. Mai am cateva zile cu prefixul in 2.

Astazi m-a intrebat cineva cati ani am, si am raspuns fara sa gandesc, 28.

Daca stau bine sa ma gandesc, ma simt ca la 25.

Am hotarat sa plecam la mare. Vom pleca chiar pe 1 august, de ziua mea. Cred ca va fi frumos. Mereu am avut probleme materiale si nu am apucat decat de cateva ori in viata mea sa imi fac ziua asa cum imi doream cu adevarat – tort, prieteni, distractie si de ce nu, cadouri.

Da, sunt leoiaca si imi place sa primesc cadouri de ziua mea sau in orice alta zi, nu ma supar daca intarzie cineva. Sunt cadouholica.

Saracul meu sot, la cat ne-am chinuit sa strangem bani de cheltuiala la mare, acum de unde sa mai scoata si bani de cadou? Cred ca deja presimte boticul meu special creat pentru 1 august.

Sa nu ma spuneti, dar nu mai imi pasa de cadouri, nu mai imi pasa de nimic.

Imi voi duce copilul pentru prima oara la mare. Da, am facut un efort supraomenesc si vom merge la mare. Desi e tare prost ales momentul – chiar in focul sezonului, nu mai dam inapoi si nici nu mai conteaza. La treizeci de ani vreau sa traiesc periculos si sa nu imi pese ca este sezon, ca sunt preturile in pod, ca este mancarea scumpa etc

Pe 1 august vreau sa traiesc cu zambetul pe buze fara griji si calcule si stres. Sincer, imi este dor si teama. Voi da teama la o parte si o voi tine la pastrare in borcanul cu carduri descoperite care ne vor astepta la toamna😀 Cine o mai fi inventat si aceste unelte ale inturnericului? Cardurile descoperite in mana unei femei sunt ca o tigara aprinsa intr-o benzinarie. Noroc sa ai sa te opresti la timp!

PS:  daca am cum, voi pune cate o imagine pe zi dedicata Marii Negre. Nu am mai vazut marea de trei ani. Vreau cate o imagine pentru fiecare an care l-am pierdut fara tine draga mea mare. Sunt ceva la activ🙂 Lasa ca va veni timpul cand voi veni la tine in fiecare an.

Semnat o leoaica careia ii place marea

Articol dedicate mamei mele finantatorul cazarii, si mai stie ea de ce.