Etichete

, , ,

E cald si parca nici pofta de mancare nu mai am. Parca nu mai merge deloc carnea, m-am saturat si de branza cu rosii, as vrea ceva usor si delicios, care sa-mi redeschida pofta de mancare.  Si tot cautand niste retete pe baza de legume, am dat peste blogul Inei – http://floridecires7.blogspot.com/

Ina face niste mancaruri delicioase, crude, naturale, simple dar incredibil de apetisante. Ce mi-am notat sa pregatesc?

1. Castraveti cu maioneza de avocado oare numai mie imi lasa gura apa cand ma uit la aceste delicatese?

2. Mini tarte cu cirese – daca nu v-ati topit la vederea acestei tarte, inseamna ca n-aveti suflet.  Va vine sa credeti ca sunt facute doar cu ingrediente crude, fara foc? Si sunt foarte sanatoase!

3. Inghetata de banane – cine a zis ca inghetata trebuie sa aiba neaparat ingrediente nesanatoase si sa ingrase? Ina ne ofera o reteta de inghetata delicioasa, naturala, si fara prea multe calorii

4. Smoothie verde o bautura care cu siguranta este foarte sanatoasa si gustoasa  si ma va umple de energie

Pofta buna! 🙂

Autor: Flori

