Etichete

, , , , , , ,

Nu am vorbit până acum despre muzica românească şi talentele tinere româneşti din acest domeniu, tocmai pentru că nu mă pricep. Îmi place muzica, o iubesc dar nu sunt un critic în acest domeniu. Din fericire, Madi, o cititoare a acestui blog mi-a făcut marea surpriză propunându-mi aceste voci spre ascultare. Mie mi-a plăcut şi am spus că sigur şi vouă o să va placă.

Încep cu un tânăr de 17 ani cu o voce prea bună pentru a rămâne undeva în umbră. Daţi mai departe de vă place ce auziţi!

Mihai Boicu

Merg mai departe şi vă propun să ascultaţi încă alte două voci tinere talentate, Alina Amon şi Mihaela Patran:

Alina Amon cu Somebody m-a cucerit definitiv. Am ascultat melodia asta de vreo trei ori până acum!

Continui cu o altă voce deosebită, Mihaela Patran – Ana lui Manole:

Madi a propus pentru final, un talent care începe să fie cunoscut şi apreciat de către galeteni, brăileni şi nu numai:

Hippie

Sper din toată inimă că aceste voci să ajungă la radiouri, televiziuni!

Mulţumesc Madi! Aştept cu drag oricare alte propuneri cu români care chiar merită să fie promovaţi!