Etichete

, , , , , ,

Revin timid si scriu cateva randuri pentru cei care inca vin aici la Sinsdesign. Sunt obosita si incarcata cu multe care nu au rostul a fi descrise aici in aceste randuri. Sebastian este bine, multumesc celor care s-au gandit la noi si ne-au urat multa sanatate. Acum iesim din nou afara, suntem veseli si transpirati.🙂

Da, este cald, este foarte cald dar nu imi este dor de iarna si de frigul de care am avut parte in iarna trecuta.

In rest nimic nou – grijile cotidiene si bucuria zilnica de a fi sanatoasa, sanatosi. Cred ca acum in tara asta numita Romania unde detinem recordul la multe din ale saraciei, conteaza mult sa fii sanatos. Sa nu depinzi de mana doctorilor care au ramas in Romania, sa nu depinzi de salarii, pensie, burse din Romania. Acum este bine sa traiesti clipa si sa uiti macar pentru un minut ca esti roman trist si agasat de atatea lovituri .. de stat, de 25 la suta, de furat, de mintit, calomniat.

Nu, nu televizorul este o metoda de relaxare. Fiecare post romanesc ne bombardeaza cu minciunile lui electorale si in rest cu sex si mitocanie. Nu mai suport sa vad emisiuni in care fiecare se cearta, inseala si instiga la violenta de orice natura sau alte sentimente total nelalocul lor. Nu mai avem bani? De aici ni se trage?

Ehh noroc ca mai am blogul meu, ca va mai am pe voi( alexandrescudaniela, addicted,  Chocolate Follie,  Diana, Pisi,  Machiavelic, Bogdan, Rox, David Postatny, Hubba BubbaChocolate Follie mihaisuzuki– scuze daca am uitat pe cineva) cei care veniti aici si care va vizitez cand mai am energia sa ma bucur de viata.

Cu aceasta ocazie, fac o invitatie pentru cei care vor sa sustina proiectul meu, postand articole aici cu si despre Romania, oameni talentati in ale cantatului,picturii, fotografiei, gatitului, orice merita pus in lumina reflectoarelor. Accept sugestii, articole sau doar o vorba buna si un click la cei care ii promovez.

Cu drag,

Sinziana