Etichete

, , , , , ,

Cum bate dezastrul la usa?
……………Boc, Boc ………….!!!

Cele cinci porunci ale vietii (valabile la serviciu):

1. Sa nu gandesti.
2. Daca gandesti, sa nu spui.
3. Daca spui, sa nu scrii.
4. Daca scrii, sa nu semnezi.
5. Daca semnezi, sa nu te miri!

Proverb

Oricat de jos ar cadea dolarul, apleaca-te si ia-l!


Bancuri

Regina Elisabeta a II-a, George W. Bush si Traian Basescu mor si ajung in iad.

Dupa un timp, Elisabeta:
– Mi-e dor de Anglia ! Vreau sa sun in Anglia sa vad ce face lumea acolo.
Suna regina, vorbeste cam 5 minute si apoi il intreaba pe Diavol:
– Cat iti datorez pentru convorbirea asta?
– 5 milioane £.
Semneaza regina cecul de 5 milioane £ si se duce la cazanul ei…
Dupa cateva momente, Bush, tipa:
E randul meu! Vreau sa sun si eu sa vad ce se intampla in Statele Unite, ce fac americanii!
Suna Bush, vorbeste cam 10 minute, dupa care il intreaba Diavol:
– Cat iti datorez pentru convorbirea asta?
– 10 milioane $.
Bush, cu o privire taioasa, semneaza un cec de 10 milioane de $ si se duce la locul lui…
Vazand acestea, Basescu solicita si el, pe un ton vehement:
– Vreau sa sun in Romania , sa vad ce fac romanii, daca au scapat de coruptie? Vreau sa vorbesc cu ministrii, cu deputatii, vreau sa vorbesc cu toti!
Suna Basescu in Romania , sta la telefon vreo 2 ore, vorbeste cu toate neamurile, cu toti prietenii, cu toti deputatii si ministrii… Dupa ce termina de vorbit, se pregateste sa-i plateasca Diavolului:
– Scuze, am stat cam mult… Cat iti datorez?
– Un euro…
– Poftim?!?!? Doar un amarat de euro??
-Pai, da… Ca daca suni dintr-un iad in alt iad, e convorbire in retea …

Clasa de maghiari la ora de limba romana.
– Gyury, spune, te rog, o propozitie!
– Duminica me duc la pedure.
– Gyury draga, dar nu-i bine.
– Atunci nu me duc.

O femeie cauta o carte in bibloteca.
Sotul o intreaba:
– Ce cauti, draga?
– Stii unde-i cartea aia ‘Cum sa traim pana la 140 de ani’?
– Da, tocmai am aruncat-o…
– De ce?
– Incepuse ma-ta s-o citeasca!

Cand era insarcinata nevasta-mea, i-am zis:
−  Iubito, daca o sa semene cu tine, o sa fie magnific.
La care ea mi-a raspuns:
−  Si daca o sa semene cu tine, o sa fie miracol.


Doctorul trebuia sa plece de la cabinet pentru citeva ore si il lasa pe Gheorghe, omul de serviciu in locul lui, spunindu-i:
– Cine vine si are vreo durere, ii dai aspirina. Bun, pleaca, vine dupa doua ore si-l intreaba pe Gheo:
– Ei, cum a fost?
– Dom’ doctor, a venit Popescu, il durea capul, i-am dat aspirina, a venit Ionescu, il dureau maselele, i-am dat aspirina. Si a venit si Bula, zicea ca de trei zile stranuta.
– Si?
– Si i-am dat Ciocolax.
– Nenorocitule, asta-i laxativ, unde-i Bula?
– Acum a iesit. Iese doctorul in fuga, il vede pe Bula tinind un stilp in brate:
– Ei, cum e, mai stranuti?
– Da’ ce, mai am curajul?