Etichete

, , ,

Nu pot minți – sunt pasionată de cumpărături.

Și nu, nu o pereche de pantofi imi face cu ochiul. Deși iubesc mall-urile, îmi displac magazinele de haine, genți poșete și alte lucruri delicate de acest gen! Nu imi place în mod deosebit să îmi caut haine, bijuterii, pantofi – mă obosește cumplit.
Altceva face să imi sticlească ochii în vitrină, altceva mă face să visez.
Ard după un DSLR Cannon sau Nikon, visez la un telefon de ultimă generație, adorm cu gândul la un Ipod, visez la un laptop performant, la un stick cu mai mulți Gb, un hard și mai mare și tot așa mai departe.
Nu rezist să nu mi le doresc, să nu visez cu ochii deschiși la ele.
Și am ghimpele meu lunar, eMAG, care îmi trimite cele mai bine create newslettere, cu oferte pe măsură.

Au pus păcatul de au făcut transportul gratuit la orice produs, în orice oraș. Nu am mai rezistat. Am comandat. A doua zi aveam deja aveam produsul acasă. Nu au întârziat cu comanda, nu au trimis greșit pachetul – nimic. Nu am rezistat din nou. Am comandat a doua oară. Și nu cred că mă voi opri, de acum sunt dependentă 😀
De data aceasta a fost ziua cea mai frumoasă de ceva timp încoace. Mă simțeam copil din nou, îmi tresărea inima la gandul că voi desena toată noaptea.
În pachet statea în siguranță, tableta grafică Genius MousePen 8X6,USB.

Îmi doream de mult o tabletă grafică. Niciodată nu s-a ivit ocazia și nici finanțe nu au fost. Până ieri, cand am primit o sponsorizare de cea care are mereu grija mea. Mulțumesc din inimă că mi-ai îndeplinit visul!

Mulțumesc și celor de la eMAG care au dat dovadă de profesionalism, promtitudine.

Am fost reticentă la început când a fost vorba să comand online. Inițial am fost dezamăgită de eMAG, când cineva din familie a comadat un laptop cu o garanție de doi ani și a primit garanție doar pe un an. Dar totul s-a rezolvat amiabil datorită garanției de retur. A returnat produsul și a comandat altul în schimb care avea garanția dorită de noi, doi ani. Pănă la urmă toată lumea a fost mulțumită.

Deci se poate și la noi în România!

Ce să spun de tabletă .. e perfectă pentru nevoile mele de acum. Pentru începători este ideală!

Distractiv a fost să desfac pixul pentru a pune bateria. Trebuie avut grijă la instalare să nu fie conectată tableta la pc. După instalare va fi necesară conectarea. În rest nota 10 la raportul calitate preț.

În final pot spune că site-ul eMAG este unul dintre cele mai bune din domeniul e-commerce din România, fiind creat pentru client, prietenos și ușor de utilizat. În câtiva pași simpli ai și făcut comanda. Bani să ai !

