Etichete

, , ,

Astăzi mă simt irezistibilă.

Astăzi vreau să zbor. Imi doresc din ce în ce mai mult să fiu optimistă și mă rog să nu uit să zâmbesc. Văd durere și disperare în jur și atunci îmi ridic ochii către cer, refugiul meu de zi cu zi.

Acolo norii zâmbesc, păsările zboară și este liniște. Cerului nu îi pasă de nici un nor vulcanic, nimic nu îi perturbă liniștea și optimismul.

Astăzi voi zâmbi și nu mă voi uita în urmă. Am nevoie de cât mai multă energie să o iau de la capăt cu dreptul.

Astăzi este prima zi din viața mea.

Astăzi mă reinventez. Am început să fotografiez din nou. Sper că vă vor plăcea imaginile mele pe care le voi face de acum încolo. Vi le dedic cu drag.

PS Stiți care e singurul lucru care îi mai oprește pe programatori să plece în afară? … Norul vulcanic!

Voi începe să scriu articole despre cum să supraviețuiești pe criză în România.