Etichete

, , ,

Am primit un mic chestionar de la Retete cu poveste special conceput pentru a citi pe blogul cu pricina, cat mai multe retete delicioase pe gustul nostru.

Iata chestionarul, spor la completat!

Gatesti? – Oricand am ocazia. Sunt insa momente cand pur si simplu nu am chef si trag chiulul cat cuprinde. Imi place mult cand ma roaga cineva sa ii gatesc o mancare preferata facuta de mine.

Preferi retetele simple si rapide?
– Simplu si rapid? Da! Prefer retetele care nu dureaza mult sa le fac –  mai ales pentru ca nu mai am timp.

Te incumeti la pregatirea unei prajituri care sa ceara 2-3 ore de pregatire?
– In afara de cozonac si cremsnit nu imi aduc aminte de o prajutura care sa o fi facut si sa imi fi luat mai mult de o ora. Prefer negresele, clatitele, checul etc.

Cat timp ai, cu aproximatie, zilnic pentru a gati? Dar in week-end?
– Nu am timp, dar imi fac mai ales pentru cel mic care trebuie sa manance proaspat, variat si sanatos. Astazi avem exceptie si mancam gogosi ca ploua afara si nu am mai mancat de vreo doua trei saptamani. In weekend depinde mult daca in al pe Seba acasa sau pe la bunici. De obicei este acasa.

Care este mancarea ta preferata?
Nu  am o mancare preferata.  Imi place mult pieptul de pui si cam orice se poate face cu el. Imi place conopida si brocoli. Imi plac pastele. Dar cel mai mult imi plac combinatiile de paste, brocoli si piept de pui.😀 Nu ma dau la o parte cand e vorba de sarmale, salate cu maioneza etc.

Ce iti place mai mult si mai mult sa gatesti?
–Imi place sa gatesc dulciuri de orice fel. Imi place sa fac clatite, Chocolate Chip Cookies, gogoși, cozonac, negrese, bezele.

Ti-ar placea sa afli despre ce vinuri se potrivesc la diversele tipuri de mancare?
– Da, chiar reusesc sa le potrivesc uneori.

Exista vreo reteta pe care ai vrea sa o afli de mult timp, dar nu ai gasit-o inca?
– Sunt multe. Toate la timpul lor.

NB: Bucatarii chestionati, aici de fata, sunt rugati sa considere premiu si sa posteze imaginea de mai sus pe blogul lor.

Dragii mei din lista de blogroll, va invit la chestionar. Pofta buna!