Etichete

, , ,

Am o leapșă drăguță primită de la Zenga, pe care aș dori să o dau mai departe.

Trebuie să fac un top al meu cu 5 melodii vechi. Cum eu ascult muzica veche, mi se potrivește leapșa și dau 5 melodii care le iubesc la ascultare:

1. Righteous Brothers – Unchained Melody

2. Neil Sedaka Oh Carol

3. Queen – We Will Rock You

4. John Lenon – Imagine

5. What A Wonderful World – Louis Armstrong

Si această leapșă merge la

Addicted

Alexandrescu Daniela

Bogdan Jianu

Chocolatfollie

Clarra’s Blog

Doina Popescu

Filip

Loryloo

Hubba Bubba

Machiaveliq

Ovidiu

Pinguinul furios

Retete cu poveste

Rox

Sunshine

Terra Radu


Și oricine alticineva care mai dorește, care mai poftește. Am dat doar cateva nume a celor care știu că nu îi deranjează să mai primească o leapșă. Așa că mă simt prost că nu mai țin minte ce alte lepșe am mai primit🙂 Mi le aduceți voi aminte?