Etichete

, ,

Uneori am impresia ca nu mulțumesc îndeajuns celor care mă citesc și care, pe deasupra, mai își dau și o bucățică din ei într-un comentariu. Lor și celor care mă citesc, va spun înca o data, MULȚUMESC!

Mulțumesc că mă susțineți, că susțineți proiectul Sinsdesign – un blog care promovează!

Le dedic câteva imagini cu drag.

În prima parcă mă văd pe mine și sunt sigură că și voi, bloggeri înfocați, vă regăsiți în acestă imagine!

Și ca la premiile Oscar, enumăr pe cei care îmi fac zilele mai frumoase și îmi dau putere să merg mai departe:


Clarra

Alexandrescu daniela

Loryloo

Geaninalisandru

Sunshine

Touch of dream

DianaEmma

Rox

Chocolate Follie

Pinguinulfurios

Fireflight

Grapefruits

Bogdan

Ovidiu

Filip

Și continui cu alte câteva imagini care îmi sunt tare dragi și vi le dedic vouă, cu multă dragoste:

Și uite încă un artist român care merită promovat: Vlad Dumitrescu Așa da!

Vă mulțumesc din inimă!

