Etichete

, , , , ,

A venit caldura si de la primul semn al verii, eu, nu rezist inghetatii. Este rece, delicioasa si cu calorii. Pentru ca vreau sa mananc vara asta inghetata, dar nu vreau sa ma ingras prea mult, am incercat inghetata galateana Easy, fara grasimi.

Dintre toate inghetatele fara grasimi, obtinute pe baza de apa, zahar, sirop, fructoza, cu valoare nutritiva scazuta mie imi place inghetata Easy de la Galmopan.

Am mai incercat si de la Nestle si inca alte doua firme. Nu stiu cat de naturale pot fi – nu prea au cum, dar gustul imi place mai mult la inghetata Galmopan, de altfel si pretul. Eu o cumpar din magazinul lor, Alcom, la 5 000 lei vechi, 50 de bani fata de alte inghetate care costa de trei ori mai mult.

Voi incerca si restul de inghetate de la Galmopan, dar dupa ce ma satur de Easy! (cu masura, cu masura, stiu ..stiu)

Ce va mai recomad de la aceasta firma, este faina, malaiul, laptele si biscuitii lor, in special, Fructine.

Imi place ca laptele lor este natural si bun iar iaurtul, in special Sana, este preferatul baiatului meu.

