Etichete

, ,

Sunt sigură ca peste tot găsești stirea despre  românca Raluca-Ioana van Staden care a inventat un dispozitiv ce depistează cancerul în doar 6 minute și că a  câștigat, in cadrul Salonului International de Inventii de la Geneva, Trofeul de Aur al Organizatiei Mondiale pentru Proprietate Intelectuala pentru cea mai buna femeie inventator.  https://i0.wp.com/www.premiileineducatie.ro/resources/images/castigatori/van.jpg

Dar tot nu am rezistat tentației de a publica cu mândrie patriotică și aici această știre. Sătulă de gratuitățile blondei și a lui Bote care au împânzit toate ziarele, am zis să împânzesc și eu blogurile și să fac reclamă la cine trebuie și merită.

Nu, nu știam de familia Staden care lucrează în domeniul cercetării și care au reușit performanța aceasta.

Am citit cu mare plăcere articolul din 9am.ro și clickromania.co.uk în care vorbește despre invenție, despre Raluca-Ioana van Staden.

Felicitări Raluca-Ioana van Staden și celorlalți români care fac diferența!