Etichete

, , , ,

Cea mai frumoasă perioadă din viața mea a fost când eram însărcinată. Senzația acelei mici vieți care creștea pe zi ce trece în pântecele meu, masajul la picioare din fiecare seara de la soțul meu, toate mă făceau să adorm cu zâmbetul pe buze. Nici nu știam eu ce mă așteaptă 🙂 Mâncam ce vroiam, cât vroiam, primeam mai multă atenție ca de obicei și dormeam pe unde apucam, leneveam. Vizitele la doctor nu mă încântau decât atunci când vedeam ecografia bebelușului nostru.

Ziua a venit, a trecut și acum ador acel mic om ce crește pe zi ce trece. Nimic nu se compară cu iubirea de mamă. Viața mea, de acum, este frumoasă în fiecare zi. Pentru toți cei care așteaptă, își doresc bebeluși, sau doar le plac desenele cu tentă umoristică, vă invit la sfaturi cu așa da, așa nu despre sarcina și bebeluș pentru mamici și tătici.

pregnancy-tips-book-coveryogaworkingtestssymptomsSwimwearshower-gamessharing-clothessharingrecordingpackinglaborfluidsexercisechoosingridingpublictransportwrongridingpublictransportrightcravings

cravings2

Imagini din cartea lui David Sopp: Safe Baby Pregnancy Tips

Cartea o puteți găsi pe http://www.wrybaby.com
