Etichete

, ,

Citeam pe nerăsuflate un articol de al lui Flori, Ruby Rose la inaintare, cea care vă mai încântă cu articolele ei și aici pe blogul sinsdesign. Vorbea despre Ruby Rose și despre produselor lor bune, la prețuri și mai bune.

Următorul gest a fost să intru la ei pe site.

http://www.rubyrosecosmetics.com sau http://www.rubyrose.ro/

Eu v-am obișnuit să laud un design, un site bun. De data asta pot spune că siteul Ruby Rose nu mi-a plăcut. Eu folosesc produsele lor, le recomand oricui. Am  fardurile lor și vreau neapărat să cumpăr acele perle de care vorbea Flori în blogul ei. Singura mea greșeală a fost să le consider produse românești. Se pare că nu este adevărat ele fiind fabricate in Canada. Noroc cu draga de camelcutza care mi-a atras atenția că am greșit adresa🙂 M-a pacălit și faptul ca siteul .com este scris tot în limba română. 

Am primit și am dat cadouri marca Ruby Rose și o voi face în continuare.

Cum nu pot lăuda siteul, pot face doar propuneri.

Produsele trebuiesc ordonate si puse pe categorii. De exemplu nu am găsit pe site acele perle pudră. Forma de comandă să fie clară, așezată în altă pagină. Aceste propuneri nu le fac să mă dau mare sau să aduc vreo ofensă la adresa lor. Din contră. Iubesc produsele lor și vreau să le văd promovate online la adevărata lor valoare.

Sunt sigură că bani nu sunt pentru o investiție serioasă în crearea unui nou site. Dar poate o temă gratuita de wordpress și niște fotografii foarte bune ale produselor, ar face minuni.

Pe mine m-au convins că își dau silința și prin ceea ce au scris în site:

Activitatea de vanzare online a produselor din gama Ruby Rose, este in faza de inceput in Romania. Aceste cosmetice sunt pe piata romaneasca de peste 12 ani.
Produsele Ruby Rose sunt considerate a fi niste cosmetice foarte bune in raport calitate/pret.
In comercializarea lor online ne confruntam cu anumite probleme cum ar fi :
-redarea cat mai exacta a nunatelor de culoare la rujuri sau pudra. Pentru asta incercam sa folosim fotografii profesionale.
-alegerea din gama foarte variata de produse Ruby Rose, a produselor care se pot preta la comercializarea lor online. De exemplu Pudra Ruby Rose. Este un produs foarte cautat de dumneavoastra, dar datorita imposibilitatii redarii nuantelor de culoare a acesteia am considerat oportun sa nu o comercializam online, inca. Dupa cum stiti, rezolutia calculatoarelor difera.  Vizualizarea unui produs Ruby Rose pe anumite calculatoare la alta rezolutie, duce la perceperea eronata a culorilor fardurilor, pudrelor si a altor elemente continute. Aceasta este una din problemele principale pentru comercializarea produselor noastre.
-o alta problema pe care am incercat sa o rezolvam, este aceea ca majoritatea truselor de fard Ruby Rose au mai multe tipuri de combinatii. Pentru a face comanda dumneavoastra cat mai usoara am gasit modalitatea de a reda acest lucru chiar din prima pagina a site-ului. Acolo unde exista mai multe combinatii, am specificat si detaliat acest lucru.

Activitatea de vanzare online a produselor din gama Ruby Rose, este in faza de inceput in Romania. Aceste cosmetice sunt pe piata romaneasca de peste 12 ani.Produsele Ruby Rose sunt considerate a fi niste cosmetice foarte bune in raport calitate/pret.
In comercializarea lor online ne confruntam cu anumite probleme cum ar fi :-redarea cat mai exacta a nunatelor de culoare la rujuri sau pudra. Pentru asta incercam sa folosim fotografii profesionale.-alegerea din gama foarte variata de produse Ruby Rose, a produselor care se pot preta la comercializarea lor online. De exemplu Pudra Ruby Rose. Este un produs foarte cautat de dumneavoastra, dar datorita imposibilitatii redarii nuantelor de culoare a acesteia am considerat oportun sa nu o comercializam online, inca. Dupa cum stiti, rezolutia calculatoarelor difera.  Vizualizarea unui produs Ruby Rose pe anumite calculatoare la alta rezolutie, duce la perceperea eronata a culorilor fardurilor, pudrelor si a altor elemente continute. Aceasta este una din problemele principale pentru comercializarea produselor noastre.-o alta problema pe care am incercat sa o rezolvam, este aceea ca majoritatea truselor de fard Ruby Rose au mai multe tipuri de combinatii. Pentru a face comanda dumneavoastra cat mai usoara am gasit modalitatea de a reda acest lucru chiar din prima pagina a site-ului. Acolo unde exista mai multe combinatii, am specificat si detaliat acest lucru.

Lăsând discuțiile despre site la o parte, prezint câteva dintre produsele marca Ruby Rose:

PRET 14,00 LEI

PRET : 28,00 LEI

Restul produselor vă invit să le vedeți la ei pe site sau în magazinele de specialitate. Merită măcar un produs sa îl testați!