Etichete

, ,

Toată familia vroia gogoși. Timp nu am mai de nimic. De refuzat nu știu să refuz când vine vorba de dulciuri. Iubesc să fac dulciuri.
Ajutorul meu este de ceva vreme un aparat de făcut pâine, Moulinex. Era clar că dacă fac gogoși voi cere ajutorul mașinuței mele. Mai lipsea rețeta.
Și cum tot caut și vorbesc despre bloguri cu rețete bune, astăzi mă opresc și spun: am testat și recomand cu drag, gourmandine.ro

Un blog unde sarea și piperul nu lipsește. Îmi plac poeziile acelea de rețete atât de bine explicate și reprezentate prin imagini foarte bune. Bucătăritul va deveni floare la ureche dacă te lași ghidat de aceste rețete. Clar poți găti cu gourmandine!  Am înghițit în sec, am salvat rețete, am testat o rețetă și voi mai încerca și altele cât de curând. O carte de bucate unde nu rupi paginile, nu le pătezi cu albuș dar care au un miros îmbietor împletit din plin cu talent culinar românesc !

Eu voi folosi destul de des acest blog când voi găti și pentru că are varianta (rețete) de a găti cu ajutorul mașinii de făcut pâine. Pentru cei care folosesc o astfel de mașinuță, știu ce vreau să spun. Varietatea rețetelor este alt plus care am spus, DA, voi vorbi despre acest blog. Ca întotdeauna vă invit la intrați de vedeți aici

Ce am testat de aici? Normal, gogoși cu rom. Uite ce a ieșit. Foarte buneeeee!  Am trântit în final puțină ciocolată topită peste ele ca să fie și mai sexy în fața poftelor noastre de a îmbuca gogoși.

Mai recomand să încercați de aici și alte rețete ca:

Bulgarasi de cartofi cu cascaval si branza – sunt delicioși, am gătit și eu și sunt mereu ceruți de prietenii mei dragi la orice ocazie. Merg bine la o friptură de vită, pui … orice sau simpli. Eu îi fac fără susan, numai cu cașcaval.

Mâncarea preferată a mamei și nu numai, Conopida pane. Merită măcar o dată să gustați așa deliciu.

Bruschete cu vinete si rosii

Cuburi de rosii, ricotta si masline negre