Etichete

, , , , , , , ,

Eu, cum v-am mai spus, sunt mereu la vânătoare de rețete.

Am testat și checul la microunde. Eu zic ca este negresă la microunde mai mult. Am pus tot conținutul într-un recipient de microunde și nu cană, ca să nu dea pe afară și să murdăresc pe acolo. Am pus unt în loc de ulei și am adăugat puțină ciocolată în compoziție. Am gătit la microunde cam două minute. Dacă iese uscată, recomand să adăugați un sos făcut din puțin lapte cu ciocolată topită și o linguriță de zahăr, deasupra prăjiturii.

Acum prezint cu onoare un deliciu culinar care te scoate din orice cură de slăbire!

Eu recunosc, am păcătuit cu Chocolate Chip Cookies a la Ama. Nu m-am putut opri și nici nu am regretat că am mâncat. A mâncat și cel mic și i-au plăcut mult.

Rețeta testată de mine în bucătărie. Am folosit ciocolată de menaj amăruie, și nu am pus scorțișoară pentru că nouă nu ne place. Mie mi-a ieșit un aluat un mic mai tare dar gustul excepțional. Fiind mai tare a fost și ma ușor să le așez pe tavă. În 10 minute mirosea divin în toată casa! Dau citire cu onoare rețetei din care iese noua mea prăjiturică preferată:

100 grame ciocolata amaruie
300 grame de faina
100 grame de unt la temperatura camerei
100 grame de zahar
1 ou
aprox. jumatate pliculet praf de copt
1 lingurita cacao
ghimbir si scortisoara

In primul rand pregatiti ciocolata. Desi o puteti razui, pentru acest tip de prajiturica este mai indicat sa aveti bucati mai marisoare de ciocolata. Tai cu cutitul feliute care apoi se maruntesc usor. Nu insist pentru a pastra dimensiuni cat mai generoase.

Amestecati apoi faina cu praful de copt si ulteriro adaugati ghimbirul, scortisoara si cacaua.

Frecati bine untul cu zaharul, incorporati oul si apoi adaugati treptat faina amestecata cu ingredientele de mai sus. Cand s-a omogenizat bine, adaugati ciocolata si amestecati cat mai usor cu putinta.

Lasati la rece 30 de minute.

Scoateti din cuptor si asezati la distanta maricica aluat intr-o tava cu lingura. Nu va bateti capul cu forma, aluatul oricum se va intinde dupa voie in tava la coacere.

Bagati in cuptorul gata incalzit pentru 10-15 minute. Serviti si calde, dar aveti grija ca s-ar putea sa nu mai ramane sa se si raceasca.

Rețeta în detaliu, alături de imaginile făcute de Ama să vă ajute când gătiți găsiți aici

Alte rețete care le voi testa această săptămână

Pastele lui Jools de Jamie Oliver

Salata cu tortellini

Tort cu mascarpone

