Etichete

, , , , , ,

Eu zic că suntem neam de filosofi sentimentali. Ne întrebăm de ce și găsim niște răspunsuri de zile mari.

De ce mă gândeam la de ce?

Păi am primit pe net imaginea asta cu ce caută australienii pe google. Sunt nostime căutările lor, chiar „inteligente” aș adăuga. Dar m-au lăsat rece. Pe mine tot românul mă atrage. Oare ce ar apărea dacă aș tasta „de ce” sau „why” în google România.

Și cum am fost extrem de curioasă ce urmează să îmi apară în fața ochilor dacă voi tasta cuvintele de ce, am purces la tastat pe google, firește:

Și în engleză:

Măi acum ce facem? Să le dăm răspuns sau să facem comentariu pe text?

De ce e cerul albastru?

Eu când vă zic ca noi suntem un neam de filosofi, nu mă credeți. Australienii se întreabă de ce sunt proști, noi ne întrebăm de ce este cerul albastru.

Să vă văd eu acum ce îmi puteți răspunde la o întrebare atât de grea.

Și este bine de știut, că dacă întrebi un român în limba engleză WHY? românul va continua cu nonșalanță cu NOT. DE CE NU? La urma urmei nu ne dăm în lături de la nimic!

În continuare pot observa că noi iubim și iubim cu patimă. Și atunci când el ne rupe pozele de HI5 în văzul tuturor, ne îndreptăm către motorul cel de toate zilele, Google, și îl întrebăm De ce ai rupt pozele cu noi?

Păi că așa a vrut omul! Știi doar că românul este iute la furie, mai ales moldovenii! S-a descărcat și el!

Întrebările continuă pe aceeași temă. Filosoful român îndrăgostit se întreabă deseori de ce iubește el femeile și ….nu poate iubi și bărbații? Era o continuare de a mea .. cam seacă de altfel.

Măi le iubiți că sunt frumoase! Da, de aia. Cred că știți dragii mei – româncele sunt frumoase!

Australienii după întrebări ca de ce oamenii slabi nu sunt grași și de ce căscatul este contagios, ajung și ei la femei. Mă gândesc că nu au parte așa de des ca românii. Mda .. doar o idee. De aia e românul sărac, să aibă mai mult timp să se iubească sub cerul liber. Cred că de aia se și întreabă așa de des de ce este albastru. Cred că vor și ei o schimbare. Un tapet ceva … o lustră nouă. Doar Luceafărul la noi este cel mai frumos, discutat, comentat și memorat.

Dar australienii nu sunt „la sentiment” și nici măcar filosofi. Au o întrebare legată clar de atracția fizică dintre barbat și femeie. De sunt barbații atrași de „tâțe” ca să vorbim așa mai elegant. Păi pentru că este primul lucru care iese în evidență, că vă e lene să analizați problema mai în amănunt.😀

Restul întrebărilor de la români cu why mi-au făcut ziua! M-ai ales faza cu pakistanezul. Da câți aveți oameni buni pakistanezi la voi pe canapea? Sigur nu dormeau?

Și ca o concluzie este clar că mai multe femei își doresc să nu rămână însărcinate. Pentru acelea, le recomand să încerce metode de contracepție date de medic.

Pentru cele care nu reușesc să rămână însărcinate le dau un singur sfat:

Relaxați-vă, uitați de stres, sefi, somaj, mergeți în concediu, mâncați sănătos și iubiți-vă ! La urma urmei ….