Etichete

, , , , ,

Nu credeam că am să văd ziua când voi putea cumpăra o carte doar cu doi – trei lei acolo. Dar am citit blogul unei persoane dragi, Terra Radu, și am văzut minunea cu ochii Cărți rare la trei lei! Felicitări editurii Nemira pentru o astfel de ofertă!

Prima oară am spus că este o glumă, apoi am spus ca e sigur vorba de un anticariat. Dar nu, este totul adevarat. Nu spun mai mult despre acele cărți ci doar vă invit să vedeți cu ochișorii voștri ce cărți puteți găsi la prețuri de nimic. Cât o pungă de pufuleți cu surprize! Cărți rare la trei lei!

Ce m-a distrat mult de tot a fost întâlnirea cu Adrian Năstase și cartea lui De la Karl Marx la Coca-Cola ce se poate cumpăra acum la numai trei lei.

Adrian   Nastase - De la Karl Marx la Coca-Cola

Mă întreb, dacă este așa ieftină cartea, va fi cumpărată?

Și totuși mă bucur că fiecare om politic în parte începe să fie valorificat cu adevărat. Mă întreb oare cât ar costa o carte scrisă de Iliescu, Băsescu. Vanghelie cred că se dă gratis! Cumperi două și îl iei pe Vanghelie gratis!

Gata cu gluma! Fugiți și comandați cărți bune la prețuri de criză!