Etichete

, , , , ,

După aproape două luni în care am slăbit 6 kilograme, am reușit în patru zile să mă îngraș un kilogram. De mâine o iau de la capăt cu răbdatul. Am o problemă mare cu dulciurile. Sunt slăbiciunea mea. Îmi place să le mănânc, să le gătesc.

Dacă intru iarăși la cură voi reduce și numărul de dulciuri gătite în casă să nu mor de poftă. Căutam și eu de nebună pe net rețete simple pentru cel mic, fară multe calorii.

Am găsit o rețetă care m-a dat gata. O recomand celor care vor să facă un dulce rapid în casă, nu neapărat pentru copii ci pentru copii mai mari așa ca mine care nu au timp de nimic. Această prăjitură durează maxim 5 minute să o faci să o coci și cred să speli și vasele.

Felicitări Vio pentru blogul tău! Voi încerca cu siguranță rețeta de chec și Sarmalute cu urda in foi de stevie pentru toată familia, mai ales pentru Sebatian!

Intrați pe blogul http://reteteculinarepentruincepatori-vio.blogspot.com/ pentru a vedea și alte rețete deosebite pentru începători și nu numai!

Mai jos citez rețeta lui Vio:

Chec la cana la microunde

Ingrediente

(pentru o cana)

4 linguri rase faina

4 linguri rase zahar

2 linguri cacao neagra

1/2 lingurita praf copt

1 ou

3 linguri lapte

3 linguri ulei

Mod de preparare

Se amesteca intr-o cana ingredientele uscate,apoi se adauga oul,laptele si uleiul si se mesteca bine.

Se introduce cana in cuptorul cu microunde si se coace la 3 minute.Daca faceti doua cani le coaceti pe rand.

Se desprind marginile cu un cutit si se extrag checuletele din cana.Canile arata cam ca dupa razboi,dar astea-s riscurile meseriei.

Se taie felii checul .Se poate glazura cu ciocolata topita ,gem, finetti,etc.

Rețeta întreagă o găsiți aici:

http://reteteculinarepentruincepatori-vio.blogspot.com/2009/11/chec-la-cana-la-microunde.html

Am auzit că la 2 minute iese și mai pufos. Eu mă duc să încerc!