Etichete

, , , , , , , , , ,

De astăzi am început să îmi fac planuri de vacanță. Doi ani de zile nu am apucat sa merg la mare, deși mi-am dorit. Am reușit doar vreo 3 weekenduri să facem câteva escapade la munte.
Anul acesta am zis fie ce-o fi vom merge la mare, soare, nisip, indiferent de țară. Sebastian trebuie să facă cunoștință cu marea, și sper să îi placă.
Deja mă gândesc ce să îi cumpăr pentru joaca la nisip.

Mda, încă vise pentru nici anul acesta nu am siguranța că vom putea ajunge la mare.


Acid  Picdump (172 pics)
Deja am primit pe mail primul spam cu oferta de cazare la o vila din Costinești (casablanca-costinesti.ro)  la 60 de lei camera de două locuri pe zi, ofertă valabilă numai pentru luna iulie. Prețul eu spun că este unul bun.


Acum vad ca pe la bulgari de exemplu la hotelul
Chaika Beach de 4 stele din Sunny Beach, platesti cam 1 400 lei pentru 7 zile de ședere ALL INCLUSIVE. (tot luna iunie)

Imaginile si preturile informative sunt preluate de pe litoral-bulgaria.travelplanner.ro

Acum sinceră să fiu, nu pot spune decât băgami-aș banii strânși un an întreg în litoralul bulgăresc!
Acum văd că se mișcă ceva și pe la noi. Sper să mă facă să mă răzgândesc românii noștri, în câteva săptămâni. Că de nu, Sebastian va face prima oara cunoștință cu marea din Bulgaria 😦

