Etichete

, , , , , , , , , ,

Doina Popescu, cea care mi-a acceptat mai demult un interviu pe blogul meu, mă anunță că  joi 8 aprilie ora 17, la Salonul AXIS LIBRIS desfăşurat în Sala Eminescu a Bibliotecii V.A. Urechea din Galaţi are loc lansarea romanelor Comisia ZÜRICH şi DUMNEZEU ERA-N VACANŢĂ. Doina ne invită pe toți la lansare si mai adaugă :

Dacă romanele mele nu vor fi pe gustul domniilor voastre, veniţi totuşi fiindcă am prăjituri delicioase şi o cafea excelentă! Vă aştept!

Vreți să vedeți cu ce se mănâncă aceste romane? Păi vă invit pe blogul ei unde veți putea citi ca să răsfoiți romanele ei. Mulțumesc Doina pentru includerea interviului mei în acel intro!

Uite că vă dau și eu link către cele două capitole pe care Doina le oferă gratuit spre citire:

Romanul comisia zurich capitolul Cartea Railor

Romanul comisia zurich capitolul I

Romanul Comisi Zurich prolog

Atunci mi-am adus aminte că aveam primită de la Doina și o leapșă mai veche pe care nu am fost în stare să o duc la bun sfârșit din lipsă totală de inspirație.

Azi am hotărât să trec la treabă.

Dau citire regulilor:

1. Scrii o scurtă parodie a unui blog (sau a două bloguri sau trei).

2. Menţionezi în postul tău – cu link spre postul acesta – că participi la ştafetă.

3. Îl înştiinţezi şi pe cel parodiat: îi scrii o scrisoare pe hârtie, o pui în plic şi te duci până la poştă, cumperi timbru, scrii adresa cu pixul şi pui plicul la cutia poştală. O să-mi zici că au furat-o ţiganii s-o ducă la fier vechi! Fie! Îl anunţi prin mail cu link, comment-uri cu link pe blogul lui, vezi tu.

4. Bloggerul parodiat / Pricepe că ştafeta a luat.

5. Un comentariu că ai luat ştafeta la acest post este bine-venit şi necesar ca să-ţi bag un link în post.

Voi da linkul mai departe, am vorbit despre Doina și acum trec la treaba aia serioasă.

Greu cu parodiatul, asta este clar. Cum fiecare însă a personalizat această leapsă, am zis să fiu și eu cea care nu respectă regulile ca la carte. Astfel că voi face în stilul meu, aiurit, zapăcit și fără rost:

  • Când îți scade glicemia, nu mai poți de ceva dulce, ia o ciocolată Chocolatfollie învelită-n foaie fină cu o cremă de bun gust ce îți lasă gura apă dar te satură-n plus.
  • Și cum este primăvară sigur cauți fluturași, albinuțe bondărei. Nu mai căuta aiurea! Uite aici un fluturaș ce învață și te învață să zbori liber nu trufaș. Și să cauți în orice clipă, floarea de nu mă uita! (allesya)
  • Mulți se caută la doctori de o simplă dependență ori de casă ori de vicii. Unii nu vor să se trateze ci visează că într-o zi, dragostea va fi pe pâine, gratis, într-un zâmbet de copii. (love addiction)
  • Gândurile se rup  în bucăți răsfrânte de metal, bronz și argint. Într-un loc secret, eu știu anume, numai aur știu să fie acele bucăți rafrânte din eul cugetător. (Gânduri rupte din mine)
  • După atâta nebunie numa un grapefruits m-ar salva. Este dulce, roz, amară, ca o pată de culoare într-un câmp de idei fugare cu un conținut real.
  • În dosarele cu pixeli colorați este praf, dezordine. Numa unul le mai știe și le zice ordonat!
  • Hubba Bubba zise dânsa când gândii la un jurnal. Balonșe ei facură cand citiră rîndurile colorate cu arome îndesate. Chiar de are ba arome, ba culori un singur lucru îi lipsește aditivi, E-uri și coloranți artificiali….
  • De prostia vrei s-o vezi cu citate și ilustrații numa unu e pe lume de le face-n formă bună. Care este el finalul, vă invit la o vangheliadă roșe și prosperă!
  • Clar că nu pot uita de cea care aduce apă la moara mea de sinsdesign!
  • În final eu dau citatul  x-ulescului din blog : …. râzi tu, râzi!….da’ scroafa-i moartă-n păpușoi!…

Nu e parodie ci un ametec de cuvinte ce descriu cam pe lângă subiect bloguri ce le citesc cu drag când mai am timp.

Sper să aveți idei și să faceți și voi ceva trăznit la voi în blog!

Cine vrea poate prelua acestă leapșă chiar dacă nu am apucat să vă nominalizez!