Etichete

, , , , , ,

Acuşica vine Paştele şi trebuie să ne apucăm de gătit, aşa că am dat o raită virtuală să văd ce reţete gustoase găsesc pentru bucatele tradiţionale. Şi iată ce-am găsit prin blogosfera noastră culinară:

1. Un drob de miel foarte delicios – in Caietul cu reţete


2. O friptura de miel in vin rosu – la Ce retete mai fac fetele:

3. O ciorbă de miel care să vă meargă la suflet – la Divianas

4. Nişte cozonăcei buclucaşi – la Retete RozBonbon

5. Nişte ouă vopsite cu ingeniozitate, cu hârtie creponată – la Alina

6. Si bineînţeles, nu putea să lipsească pasca cu brânză – am găsit o reţetă bună la Gabriela Cara

Şi cred că masa de Paşti este completă. Nu-mi rămâne decât să mă îndrept spre bucătărie, să-mi pun şorţul şi să mă apuc voiniceşte de treabă.

Poftă bună şi Hristos a Înviat!

Autor: Flori