Etichete

, , , , ,

Cum vorbesc despre tendințe în web design, fotografie și alte domenii artistice, m-am gândit că aș putea spune câteva cuvinte și despre noile tendințe în invitații de nuntă.

invitațiii de nuntă handmade românești


Invitații de nuntă se găsesc cam peste tot în România, în magazine de specialitate sau pe internet. Cu cât sunt mai multe variante și opțiuni, cu  atât mai greu este pentru viitorii miri să își aleagă invitația. Vrei să fie deosebită, unică, nu prea scumpă, frumoasă si de ce nu – în trend.

După o căutare atentă pe internet pe siteuri de specialitate, am reușit să adun în mare, noile trenduri 2010 la invitații de nuntă.

Anul acesta se vorbește despre simplu,elegant, delicat, se folosesc tonuri neutre cu nuanțe de culoarea șampaniei, vaniliei, magonoliei. Ideea de bază este simplu, natural și de efect! Foarte bine merg anul acesta invitațiile de nuntă care au alb și negru ce inspiră romantism, clasic și modern în același timp.

Culorile care vor predomina anul acesta sunt inspirate din natură. Adică, nuanțe pale de portocaliu, galben, mov, roz, rosu, gri alături de argintiu, auriu și mult iubitul, alb sidefat.

Cum eu iubesc invitațiile de nuntă în stilul american, vă prezint câteva invitații în noul trend, de pe la ei:


Sunt la modă acum invitațiile hand made,  desenele florale (pictate, cusute, imprimate), hârtia de  calc, carton din hârtie reciclabilă și hârtie reciclabilă, dantelă, catifea. Înainte se căutau cele foarte  încărcate,cu multe elemente grafice. Acum totul este redus la minim dând simplitate,  eleganță. Aceste invitații simple au adăugate mici inserații de flori (naturale, uscate sau din diferite materiale) ori fluturași, inimioare delicate, sau n  șnur  verde, poate puțin argintiu sau alb sidefat. Marea. coralul, nispipul sunt și ele o tendință la invitațiile de nuntă a acestui an.
Mici bijuterii însoțesc acum invitațiile sporind romantismul, eleganța invitației.
Văd că românii preferă și în acest an și invitatii hazlii, cu ilustrații, care aduc zâmbetul pe fața celui care primește invitația.

În anul 2005, când mi-am făcut eu invitațiile de nuntă, am folosit un carton sidefat pe spate si alb simplu pe față unde am imprimat textul invitației. Peste acest carton am lipit (cu scotch dublu adeziv) o foiță de calc de aceeași dimensiune, pe care am imprimat o poză de a noastră cu noi doi îmbrăcați în miri. Când am imprimat pe calc, am scăzut  din opacitatea pozei(cam 10%) ca sa se poată zări puțin și textul invitației fără să dai calcul la o parte, dar să se vadă foarte bine chipurile noastre. În final am adăugat o fundă roșie care să dea un accent puternic de romantism. Atunci mulți se uitau la invitație ca la filme străine și ne criticau îndrăzneala de a fi altfel. Acum, sunt foarte căutate și iubite de toată lumea.

În final vă invit să vedeți o mică selecție de invitații pe care le puteți comanda la noi în țară:

Recomand:






tendinte 2011 aici

