Etichete

, ,

Lume, lume anunț cu mare bucurie că în ultimul timp primesc mai multe premii decât primeam la școală!

Deduc de aici, că deși la școală nu am excelat, în blogging mi-am făcut temele bine, ba chiar am și învățat!

Să mă opresc din lauda de sine pentru a mulțumi ca la Oscar, celor care m-au premiat.

În ordine alfabetică, ca la catalog, mulțumesc pentru premiul primit  dragelor mele bloggerite,  Alexandrescu Daniela, Chocolatfollie și nu în ultimul rând, Loryloo !

Multumesc si celui care scotoceste zilnic  Dosarele Pix, si care mi-a înmânat acest premiu de excelență astăzi, 07.04.

Cum este și normal continu prin a vă scrie ce trebuie să fac pentru a primi și coronița:

1. Să postezi premiul
2. Să scrii din partea cui este premiul
3. Să ofer premiul la 12 prieteni
4. Să afişezi linkul lor
5. Să le dai de ştire printr-un comentariu pe blogul lor
6. Să faci o listă cu 10 lucruri care îţi plac

Cum restul este muncă de birou, trec la punctul trei, acela de a da premiul mai departe și apoi mă așez pe punctul 10 și mă aștern la vorbă.

Să ofer premiul la 12 prieteni îmi este greu pentru că aș vrea să dau acest premiu la toți cei care sunt în lista mea de blogroll. Dar cum trebuie să fac 12 nomonalizări mă opresc astăzi la:

  1. În special Broscutei Ofensate care are cea mai frumoasă veste posibilă la ea pe blog. Felicitări viitoare mămică!
  2. clarra
  3. Sorin
  4. Madi
  5. addicted Multumesc de adăigare! Voi face la fel🙂
  6. Terra Radu un blog descoperit de curând, drag mie!
  7. Camelcutza’s Beauty Blog
  8. Doina Popescu știu sunt datoare la tine. Dar tema ta e tare grea. Promit ca mă ocup!
  9. Retetar
  10. Pinguinul furios care nici nu am apucat să îi mulțumesc că mi-a onorat o invitație anterioară.
  11. Trei puncte
  12. Blogu’ Lu’ Mariciu’


Și în final final,scurt și la obiect prezint 10 lucruri care îmi plac:

  1. Să îmi țin bebelușul în brațe și să vorbesc cu el vrute și nevrute
  2. Să mă trezesc târziu
  3. Să beau cafea imediat cum mă trezesc
  4. Să mă trezesc în brațele jumătății mele
  5. Sa creez, desenez
  6. Să simt vîntul în părul meu (mai ales vara)
  7. Să mănânc lucruri interzise șnițele de pui, paste cu cașcaval si sosuri albe, ciuperci cu maioneză, tort cu marțipan
  8. Să fiu înconjurată de prieteni
  9. Să gătesc
  10. Să mă plimb cu mașina către munte, mare ..oriunde în concediu. Să fac baie in mare și apoi să mă uit la soare pe nisip.