Etichete

, , , , ,

Gata! De azi am început să caut reţete de cozonaci! Am gânduri măreţe: anul ăsta mă bag şi eu la făcut cozonaci, alături de mama! Şi iată ce reţete delicioase am găsit:

Un cozonac cu nucă şi cacao care arată foarte apetisant alături de ouăle vopsite – Cristina este maestra bucătăreasă:

O reţetă de cozonac simplu cu nucă, foarte bine explicată pe reteteilustrate:

Chiar dacă nu e Crăciunul, ci e Paştele, îmi lasă gura apă când mă uit la cozonacii aceştia cu nuci şi stafide de la Gourmandine:

Pentru cine preferă cozonacul cu rahat, iată ce delicatesă am găsit în bucătăria lui Teo:

Iar Ioana ne  încântă cu un cozonac cu mac într-o formă mai deosebită şi ne spune şi secretele unui cozonac reuşit:

Acum rămâne să mă mai decid decid ce reţetă să aleg… mi-e tare greu pentru că toate arată delicios.

Voi ce reţete folosiţi şi ce secrete aveţi?


Autor: Flori

