Etichete

, , , , , , , , , , , , , ,

Cărțile de vizită au fost prima mea iubire când am început să lucrez în design. Am continuat cu invitații de nuntă și așa mai departe. Mereu m-au fascinat acele cărți de vizită care ies în evidență, sunt mai mult decât o simplă hârtie printată.

Eu am colecția mea adunată în timp dar am găsit una mult mai mare pe siteul designrfix.com.
În articolul Inspiration: Compilation Of Business Card Designs am găsit idei pentru următoarele cărți de vizită. Problema este că la noi, nu prea se fac astfel de bijuterii. Vă invit să vedeți și voi ce cărți de vizită deosebite a descoperit Tony.

În aricolul de pe designrfix.com se găsesc mult mai multe articole care prezintă cărți de vizită la fel de interesante.

Oguzhan Ocalan (www.gravitart.com)

Oguzhan Ocalan

Wildlabs

Wildlabs

Cement Solutions Bottle Opener Business Card

Cement Solutions Bottle Opener Business Card

TK Smith

TK Smith

Metal business cards, realized on steinless steel.  Incision/engraving with laser engraving machine. by pinkograf.com

Metal business cards, realized on steinless steel. Incision/engraving with laser engraving machine. by pinkograf.com

Business Card for: MiTea

Business Card for: MiTea

Original Card Design

Original Card Design

BroHouse Business Cards

BroHouse Business Cards

Business Card for: Jellibat

Business Card for: Jellibat

Elegante Press Letterpress

Elegante Press Letterpress

Sage Media Design

Sage Media Design

Rockpillow Business Card

Rockpillow Business Card

GoonPay Business Card

GoonPay Business Card

Corrado Grilli

Corrado Grilli

Spot UV Business Cards

Spot UV Business Cards

Business Card for: Timebomb Kustoms

Business Card for: Timebomb Kustoms

Erin Wallace

Erin Wallace

The Streethearts