Etichete

, , , , , ,

Nu am mai fumat de aproape trei luni.
Nu știu cum a trecut timpul. Greu a fost, dar mai greu este să nu te apuci din nou. Am găsit un articol 50 Most Creative Anti-Smoking Advertisements, care are imagini destul de bune anti fumat. Uneori aceste imagini mă ajută să înțeleg că nu îmi fac bine și în nici un caz nu ar trebui să mai fumez vreodată.
Am văzut la Pro TV o emisiune despre un tânăr care s-a lăsat de fumat după ani buni în care a  fumat câte două pachete de țigări pe zi. Din păcate a făcut cancer de la ele. A luptat ani buni cu boala nemiloasă care până la urmă l-a răpus de tânăr. Mereu văd chipul lui și cuvintele lui le simt aproape când spune să nu fumăm, să îl luăm pe el ca exemplu de fiecare dată când vrem să punem gura pe o țigară. Sper să mă ajute de acolo de sus să nu le mai ating vreodată.
Da, m-am lăsat cu câteva luni înainte să râmân însărcinată. Da m-am reapucat anul trecut în iunie (dupa aproape 3 ani) și da, după revelion m-am lăsat iarăși. Sper ca definitiv de data asta. La noi nu există un site sau un program care să te ajute cu adevărat să te lași de fumat dar nici să nu te mai apuci vreodată. Am încercat odată să mă las de fumat printr-un site românesc. Am primit mailuri zilnic câteva săptămâni și o diplomă. Da! – o diplomă. Din păcate nu m-a ajutat cu nimic. Mai încercați!
M-am îngrășat. Acum sunt la cură.
Tatăl meu s-a lăsat de fumat după ce era să moară anul trecut în vară. Nu mai putea merge, mânca, nimic. Era numai piele si os. Un plamân nu îi mai funcționa. Are o gaură imensă în plămân. Toți medicii spun că este norocos că mai este printre noi .. Dar nimic nu mai este ca înainte. La fel, fuma câte 2 pachete de tigări pe zi. El nu mai simte deloc nevoia să fumeze. Mai visează uneori…
Voi?

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Download / View Source

Imaginile sunt adunate și postate de Johnson Koh, în blogul său  http://10steps.sg/

Reblog this post [with Zemanta]
