Etichete

, , , ,

Şi pentru că azi e Buna Vestire şi se mănâncă peşte, azi mă simt în elementul meu (v-am zis cât de mult iubesc peştele, nu?). Aşa că am plecat (virtual) în căutare de reţete cu peşte. Am dat peste o mulţime de reţete, care mai de care mai delicioase. Am făcut un top al celor mai delicioase reţete gasite:

1. Saramură de peşte

Am descoperit această reţetă delicioasă de saramură pe blogul Amaliei. Îmi place că e o reţetă simplă, care se poate face pe aragaz, nu e nevoie să faci grătar în curte. Un grill e tot ce-ţi trebuie.

2. Hamsii prăjite

Această reţetă am găsit-o pe blogul Retzetar. Hamsiile arată delicios şi-mi aduc aminte de copilarie, când bunicul făcea câte un castron de hamsii delicioase şi o mămăliga aurie şi le mâncam pe nerăsuflate afară, adunaţi cu toţii în jurul mesei din curte, adăpostită de bolta de vie.

3.  Salata de hering

Salata am găsit-o la Raluca. Culorile ei vii m-au atras imediat şi papilele mele gustative s-au autosesizat – uite ceva gustos, sănătos şi uşor de făcut.

Acestea fiind spuse, vă urez poftă bună!

Autor: Flori