Etichete

, , , , , ,

De duminică seara tot îmi propun să caut „Blogul săptămânii„, dar gândul îmi tot zboară la peşte la grătar… cu saramură, cu cimbru… Nu râdeţi de mine, eu ador peștele – nasul meu, chiar dacă acum e înfundat pentru că sunt răcită (mda, n-am răcit toata iarna și am răcit acușica, primăvara) reperează imediat mirosul de peşte, gătit sub orice formă (cred că am un senzor pe creier). Aseară l-am reperat în curtea vecinilor – venea un miros irezistibil… Si tot căutând eu bloguri de valoare, iremediabil ajungeam tot la câte unul culinar, cu reţete de peşte, care mai de care mai apetisante.

Aşa că în cele din urmă am decis să împac şi capra (poftele mele) şi varza (blogul săptămânii), aşa că săptămâna asta vă prezint un blog delicios – http://www.e-retete.ro/. Acest blog s-a inscris in galeria Promoseoo si ne-a convins prin continutul sau de calitate ca merita titlul de „Blogul saptamanii”.

Ce m-a atras la acest blog? În primul rand designul simplu, elegant, rafinat. Apoi pozele delicioase şi frumoase. E unul din puţinele site-uri culinare în care atât calitatea reţetelor cât şi a fotografiilor sunt la cote la fel de înalte. Şi nu în ultimul rând stilul Ioanei (posesoarea blogului) – e caldă, prietenoasă, prezintă reţetele atât de simplu şi la obiect încât ai impresia că gătitul e ” piece of cake”. Ioana îmi face poftă de gătit – da, mă face să-mi doresc să gatesc, nu numai să savurez bunătăţile propuse de ea.

Dar hai să nu mă mai întind la vorbă şi să vă prezint câteva reţete delicioase:

– voi începe cu o reţetă de post, pentru aceia dintre voi care postesc – eu nu ţin post dar când mă uit la cartofii aceştia aurii mi se face o poftă teribilă:


– şi un desert de post foarte hazliu, care va aduce zâmbetul pe buze întregii familii – aici găsiţi reţeta, nu rămâne decât să investiţi un pic de talent şi răbdare:

– şi pentru că mâine e Buna Vestire şi avem dezlegare la peşte, iar duminică sunt Floriile şi din nou ne putem răsfăţa cu peşte (cea mai mare bucurie a mea e că-mi pot sărbători ziua cu un festin de peşte), am găsit o reţetă foarte apetisantă de dorada (un peşte foarte gustos, cu oase puţine şi mari) – dacă nu vi se face poftă măcar pe jumătate faţă de cât mi s-a făcut mie, n-aveţi inimă🙂 ; aici găsiţi reţeta, explicată pe îndelete de Ioana;

– pentru cei care iubesc fructele de mare, Ioana are o reţetă foarte apetisantă pentru caracatiţă (mda, chiar dacă doamna caracatiţă nu pare prea atrăgătoare la prima vedere, vă asigur că e delicioasă prăjită sau la cuptor); ia uitaţi ce ţantoşă şade madam, aşteptând să fie degustată:


PS: dacă nu vă pricepeţi să „interacţionaţi” cu doamna caracatiţă, nu-i nici o problemă, vă învaţă Ioana.

– şi pentru Paşti Ioana vine cu reţete minunate – aveţi cărniţă de miel şi doriţi să faceţi o mâncare simplă, delicioasă şi pe placul tuturor? nu cred că va refuza cineva minuntatele frigărui de aici:

– doriţi să pregătiţi o friptură de miel pentru Paşti si de obicei nu vă iese pe cât de suculentă v-aţi dori? Ioana ne propune o reţetă absolut delicioasă (îmi face poftă şi MIE, care nu mănânc mai niciodată carne de miel); să-mi spuneţi dacă voi puteţi rămâne indifenţi în faţa unei asemenea imagini:

Iar acum vă las să vă apucaţi de gătit. Iar dacă aveţi neclarităţi, nu ezitaţi să o întrebaţi pe Ioana, cu siguranţă vă va lămuri.

Poftă bună!


Autor: Flori