Nu m-am simțit prea bine în ultimul timp. Am fost și sunt tare obosită. Aproape că nu mai apuc sa fac nimic cum trebuie. A trebuit să mă reorganizez și să îmi restabilesc prioritățile. Cel mic a câștigat cu nonșalanță. Voi fi mai rar pe net dar nu voi fi dată dispărută.

Și totuși, când prind puțin timp nu uit de prietenii mei și de ce am promis că voi face. Și cum îmi era dor să mai scriu și eu puțin, continui unde am rămas cu leapșa promisă.

Corina mi-a adresat leapșa Chestionarul Lui Proust, pe care eu am adaptat-o stilului meu:

Sunt cunoscută pentru zâmbetul meu care nu se şterge de pe faţă mea decât atunci când  dorm. Iubesc viaţa şi îmi place să trăiesc. Îmi place vara şi îmi place să simt vântul cum se joacă în părul meu.

Sunt o mămoasă şi îmi iubesc soţul aşa cum este el. Cel care îmi spunea atât de sincer că am ochii verzi că de broască.

Calitatea care o admir la un bărbat sau la o femeie este cea de a şti să fie om.

Dispreţuiesc prietenii care mă vorbesc pe la spate şi îmi zâmbesc atunci când ne vedem.

Îmi place să lucrez în photoshopul meu cu orele şi să ies cu copilul în parc la joacă.

Visez să consolidez o carieră în design.

Cea mai mare nenorocire pentru mine ar fi să îmi pierd un membru al familiei, să fie cineva bolnav sau eu. Iubesc culorile, natură şi literatură.
Am citit de la basme la legende până la române. Îmi aduc aminte cu multă plăcere de nopţile când citeam cu plăcere orice carte că îmi cădea îmi mână. Urăsc că nu mai ţin minte mare lucru.

Și nu, nu uit de Baiatul Ciudat cu leapșa sa 1001 de nopți. Nu uit nici de dragul de Machiaveliq care m-a invitat ieri la aceeași leapșă dar cu alt nume na-ţi-o ţie, dă-mi-o mie.

Întrebările sunt :

1. În momentele cele mai dificile şi în care simţi nevoia să te ajute cineva, la cine te gândeşti prima oară?

La Dumnezeu. Mă rog să îmi dea putere, să îmi lumineze mintea şi sufletul să pot merge mai departe cu capul sus, şi să mă ajute să ies cu bine din încurcătură.

2. Dacă ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?

Aş fi vrăjitor şi aş blestema orice om politic care este  în ţărişoara asta pentru eternitate! Le-aș dori să nu mai poate fura, minte. €“ Să fie decenţi şi să îşi iubească ţara. I-aş forţa prin dureri cumplite să refacă ţara punct cu punct, groapă cu groapă cu mâinile goale. Apoi aș trece la doctori și juriști avocați, magistrați etc.

3. Dacă ar fi să poţi schimba o persoană cine ar fi aceea?

Nu vreau să schimb pe nimeni că în final acel cineva ar fi nefericit. Fiecare este exact aşa cum îşi doreşte. De ce aş schimba eu asta?

4. Ce ai face pentru liniştea ta sufletească?

Aş vrea o mică magie să mă ajute să nu mai pun la suflet tot, să fiu mai nesimţita. Îmi doresc măcar o doză mică de nesimţire.

5. Care crezi că a fost până acum cel mai important moment al vieţii tale?

Cel mai important a fost pe 24 martie 2008 când am născut un băieţel de 4.200 la ora 22.50.

Se încumetă careva sa preia ambele sau una din lepșele astea?

loryloo

Grapefruits

Chocolate Follie

addicted

Hubba Bubba

Rox

Sunshine

Ganduri rupte din mine

Anticalofilul

VanGhelie

Aromaterapie

Ludos Place

ovidiu

alessya20

Blogu’ Lu’ Mariciu’

Blogul lui Sergiu

Broken whisper

Retetar

Terra Radu

