Etichete

, , , ,

Continui cu ploaia de lepşe cu care sunt surprinsă zilele astea. Picătura de ploaie de astăzi, mi-a adus leapşa de la Flori. Flori este cea care scrie şi aici în blogul meu în Blogul Săptămânii şi Marca românească. Îi mulţumesc din inimă pe această cale că este alături de mine şi a decis să ia parte la proiectul Sinsdesign.
Se pare că regulamentul spune aşa:

1. Mulţumeşte-i persoanei care ţi-a acordat premiul şi postează link-ul blogului ei.
2. Oferă premiul unor bloggeri pe care i-ai descoperit de curând şi care crezi că-l merită.
3. Contactează bloggerii respectivi şi anunţa-i că au câştigat.
4. Specifică 7 date despre ţine.

1 Mulţumesc Flori!

2.Bloggeri care i-am descoperit de curând şi care eu cred că merită sunt:

Pinguinulfurios Un pinguin furios care scrie demenţial. Iubesc talentul pe pâine. Aici, îl găsiţi din plin.

––––––

Texte incendiare, relatări fierbinţi toate amestecate cu farmec şi talent. Găsiți acel ceva la  Freyjaseyes

––––––

Allesya o vizitez de câte ori am timp. Îmi place cum scrie, mă cucerește de fiecare dată. Merită, chiar merită vizita voastră!

––––––

Când era mică, visa să lucreze pentru NASA şi să ajungă pe Luna. Va prezint pe unica Loryloo.

––––––

De cateva zile descoperit acest blog cred că îl pot recomanda celor care le place să citească și apreciează un text bine scris, în care nu lipsesc pastilele cu umor  Omul de la munte

––––––

Terra Radu este chiar ultimul blog nou care l-am descoperit, care îmi place și cred că și vouă v-ar plăcea.


3. Anunţ, anunţ!

4. Să vorbesc despre mine? Iarăşi :D?

1. Mă consider o femeie care ratează cam mereu pe ultima sută de metri. În ultimii doi ani am avut numai ghinioane din punct de vedere profesional.
2. Sunt împlinita şi fericită pe plan sentimental. Copilul şi soţul îmi fac zilele dinamice, interesante, fericite.
3. Îmi place să mănânc şi mă îngraş de fiecare data când uit că trebuie să mă opresc din mâncat. Mai tot timpul o ţin pe cure de slăbire.
4. Am nevoie mereu de cineva care să mă asigure că ce fac e bine, frumos, bun. Ţin foarte mult la părerea celor din jur.
5. Îmi plac ieşirile în aer liber unde să nu fie gălăgie, manele, seminţe şi urlete de piți în călduri. Nu îmi place grosolănia şi manifestările de huligani.
6. Caut mereu să fie toţi mulţumiţi şi fericiţi pe lângă mine. Nu îmi plac oamenii trişti.
7. M-am lăsat de fumat cam de 6 ori până acum. Sper să nu mă reapuc iarăşi de fumat.