Etichete

, , ,

Am fost prin străinătate şi am văzut pe la târguri de handmade felicitări deosebite, casete de bijuterii absolut divine şi am oftat. Preţurile erau măricele, bani nu prea aveam, că nu venisem pentru shopping… Noi de ce nu avem aşa ceva? Multe chestii handmade de pe la noi arată de parcă ar fi fost făcute cu stângăcie de un copil de clasa a doua, no offence. Mie îmi plac lucrurile finisate, făcute cu talent şi atenţie la detalii.

Şi-i povesteam unei prietene oful meu… Vreau şi eu… Vreau să avem şi noi aşa ceva, în ţara noastră. Şi ea mi-a prezentat-o virtual pe Meda. Şi m-a fermecat.

Uitaţi şi voi ce minunăţii pot ieşi din mâinile ei:

1. Invitaţii de nuntă:

2. Felicitări:

3. Cutii

PS: Azi Sinziana mi-a dat dezlegare la poze, aşa că am pus fără număr. Sper din suflet să vă placă.

Autor: Flori