Etichete

, , , ,

Pentru toate mamele nostre, pentru toate iubitele voastre, pentru toate cele care mi-ați vizitat blogulde atâtea ori, pentru noi dedic aceaste imagini create de mine cu toată dragostea.

La mulți ani!

Vă mulțumim vouă bărbaților care ne iubiți și știți să ne apreciați și răsfățați.

La mulți ani mama mea dragă! La mulți ani Flori, cea care scrii atât de frumos in blogul Sinsdesign. La mulți ani Jeanina, să ai drum bun, iar visul tău să fie realitate cât de curând așa cum îți dorești. Happy surfing!

Mă gândesc astăzi cu nostalgie si puțină tristețe la dragele mele bunici care nu mai sunt lângă mine. La mulți ani urez tutoror femeilor care care fac parte din familia mea.

Voi fi foarte ocupată aceste zile, sper să nu vă suparați pe mine dacă nu voi mai fi atât de activă. Fiți siguri că vă voi citi cu aceeași placere în fieacare seară când voi prinde un moment liber.

Pentru cine vrea, am și o imagine gratuită aici

La mulți ani!

