Etichete

, , , ,

Îmi plac mult lumânările parfumate – îmi plac formele interesante, parfumul deosebit, lumina caldă şi blândă pe care o răspândesc. Ce nu-mi place este că de multe ori mă apucă o tuse seacă de la ele, mă sufoc, deşi nu am astm. De ce? Pentru că marea majoritate sunt făcute din parafină, un derivate petrolier 100% sintetic, a cărui fum emană substanţe chimice toxice, precum toluen şi benzen, ce pot declanşa cancerul, astmul şi diverse eczeme.

Aşa că am plecat în căutarea unor lumânări naturale, din ceară, aşa cum le ştiam eu de la bunica. Şi am dat peste cele de la EcoDecoLight.

Aici am găsit lumânări complet naturale, care au la bază o reţetă pe bază de ceară de palmier, ceară de albine, ulei de palmier, coloranţi naturali şi uleiuri esenţiale, şi fitil din bumbac. Adică nimic periculos pentru sănătatea noastră. Iar uleiurile esenţiale utilizate sunt diverse, puteţi să vă alegeţi aroma preferată şi să vă bucuraţi de toate beneficiile terapeutice şi relaxante ale uleiului respectiv.

Dacă doriţi să aflaţi mai multe informaţii despre parafină, ingredientele din care sunt fabricate aceste lumânări şi beneficiile fiecărui ulei esenţial, echipa EcoDecoLight vă vine în întâmpinare şi cu un blog, http://eco-deco-light.blogspot.com/ ce cuprinde explicaţii foarte clare, bine documentate şi pe înţelesul tuturor.

Şi prezentarea este foarte frumoasă şi făcută cu grijă, astfel încât să satisfacă şi cele mai exigente gusturi – coşuleţe împletite, fructe uscate, petale uscate, seminţe de roşcove, castane  – toate îţi amintesc de faptul că aceste lumânări te duc mai aproape de natură.

Felicit iniţiativa lor de a introduce pe piaţa românească produse 100% naturale şi inofensive. Avem nevoie de ele, pentru sănătatea noastră. E trist că suntem asaltaţi din ce în ce mai mult de produse chimice  care arată bine dar ne pun în pericol sănătatea la orice pas.

Pont: În perioada 26-28 februarie vă puteţi întâlni în Bucureşti cu echipa EcoDecoLight www.ecodecolight.com şi Soap Mill http://www.soapmill.ro/ în cadrul Târgului de Mărţişor organizat pe Şos. Kiseleff, în zona alveolei de lângă parc.

Autor: Flori