Etichete

, , ,

Am primit un mail care trebuie neapărat să îl dau și eu mai departe, că tare mai merită.

De când m-am căsătorit am un nene numit uneori sugestiv soț, care recită mereu aceeași poezie:

Închide lumina la baie când pleci!

Vezi ca ai lăsat lumina aprinsă la dormitor.

Închide aerul ăla condiționat, nu vezi cât consumă!

Nu lăsa filtrul de cafea deschis. Închide-l imediat.

Dacă nu stai la televizor, de ce îl ții deschis?

Acum sincer, m-am obișnuit, și sunt mai atentă. Al meu „sos” are dreptate. Nu are rost sa consumăm aiurea când putem economisi.

Cel mai mult mi-a placut când a hotarât sa ne schimbăm desktopurile cu frumuseți de laptopuri. No tulai Doamne tot să fac economie!

Eu tot propun sosului să ne luăm o mașină de spălat vase … da aici nu am găsit aliat. Cică ele consumă mai mult. Mai bine le spală el. Și pe cuvânt că spală (uneori). Am avut o surpriză placută că mi-a adus acasă o mașinuță de făcut pâine. La asta nu suferă .. cică nu consumă mult și s-a săturat să mă vadă că mă chinui mereu să fac pâine proaspătă.

Mai în glumă, mai în serios, românul s-a învățat să fie econom. Acum nu este nimic rău în asta, mai ales că ajutăm mediu înconjurător. Problema este că avem o singură firmă aducătoare de lumină artificială în casele noastre pe tot hătul asta de Românie. Măi da bine ve-o fi vouă! Visul colegilor mei de generală era să fie angajați electricieni la Renel. Viață neică, te doare la bască!

Și acum termin iarăși de vorbit pe lângă, dau citire acelui mail de povestii la început că l-am primit pe adresa mea:


Stimate consumator,
Vă facem cunoscut faptul că înţelegem  supărarea dv. în Legătură cu recenta creştere de preţuri. Dar, trebuie subliniat faptul că, în timp ce creşterea preţurilor nu a fost decizia noastră, a fi supărat este decizia dv.
Noi suntem o companie mare, aşa că veţi plăti.

Ceea ce vă spunem noi să plătiţi. Este decizia noastră şi este lege .. Aceasta Nu este Alegerea dv  . Noi avem Puterea, DV. aveţi nevoie de putere (Electrică). Ce Păcat! Nasol SĂ FIM  în Pielea dv .
Am ataşat o mică fotografie că să va ajutăm să înţelegeţi răspunsul nostru.
Va dorim o zi bună şi continuaţi să fiţi buni platnici ai facturilor noastre!
Cavalerii Luminii

Scrisoarea de mai sus este un pamflet și trebuie tratat ca atare.

Stimate consumator,
Va facem cunoscut faptul ca intelegem  supararea dv. în Legatura cu recenta crestere de preturi … Dar,  Trebuie subliniat faptul ca, în timp ce cresterea preturilor nu a fost decizia noastra, a fi suparat este decizia dv..
Noi suntem o companie mare, asa ca veti plati Ceea ce va spunem noi sa platiti. Este decizia noastra si este lege .. Aceasta Nu este Alegerea dv  . Noi avem Puterea, DV. aveti nevoie de putere (Electrica). Ce Pacat! Nasol SA FIM  in Pielea dv .
Am atasat o mica fotografie ca sa va ajutam sa intelegeti raspunsul nostru.

Va dorim o zi buna si continuati sa fiti buni platnici ai facturilor noastre!

RENEL
