Etichete

, ,

Am primit 3 lepşe de la trei bloggeri dragi mie:  Corina , Mihai și Baiatul Ciudat.

Corina este nelipsită in zilele mele de citit bloguri și o consider prietenă.

Vă recomand să intrați pe la fiecare în parte să vedeți dacă vă plac și vouă.

Fiind tip chestionar cu  multe întrebări, nu cred că voi  putea  răspunde la toate pentru că nu îmi stă în fire – dar cred că voi încerca ceva drăguţ pentru fiecare.

Pentru că lipsa timpului la mine îşi face din ce în ce mai des prezenţa, dar şi pentru că ţin foarte mult la cei care mi-au dat aceste lepşe, am hotărât să le adaptez şi comasez să iasă ceva drăguţ.

Încep cu Mihai, care mi-a mai „plesnit” o leapşa mai demult, şi trec prin a-i răspunde la întrebări printr-o poveste, – povestea mea şi a copilului meu.
M-am născut în zodia  leului şi am trăit fiecare clipă din viața mea cu intensitate, cu drag de viaţă şi Dumnezu. Îmi ador familia şi sunt în fiecare zi recunoscătoare că am primit un dar atât de frumos şi dorit.
Păstrez în suflet recunostina faptului că Sebastian, copilul meu, este acum lângă noi, sănătos şi fericit. Mă întreabă Mihai ce mi-aş fi dorit. Păi … mi-aş fi dorit să fie un anestezist în maternitate care să facă naşterea mult mai uşoară copilaşului meu de 4,200 kg. Regret că nu şi-au dat seama doctorii că am un bebe mare şi că mi-au forţat naşterea în loc să îmi facă cezariană. Nu-mi place că au minţit în acte că băiatul a avut la naştere 3.800 şi faptul că l-au scos cu forcepsul.
Uite cât de chinuit era la primele minute ale vieții lui.

A stat la oxigen cam trei zile.

De mine nu mai zic nimic.

Mă tem să mai am încă un copil şi am o mare frică de doctori.
Aud încă în urechi reproșul doctoriţei că nu mai împing, deşi eram sleită de puteri. Îmi pare rău că nu am plecat la Bucureşti să nasc. Niciodată nu voi uita cum un doctor în maieu, că nu mai avea timp să îşi pună halatul, venit de acasă special pentru mine, a scos copilul la timp.
Sunt confuză de ce v-am spus povestea asta, credeam că am nevoie de timp să o pot spune. Doar în această formă .. de joacă, am putut să va spun şi vouă povestea mea.

Leapșa merge la toți cei care sunt in blogrollul meu și la cine mai dorește. Încercați varianta mea sau variantele originale.
Continuarea …. zilele acestea, cand mai am puțin timp liber.

