Etichete

, , , ,

Ca oricărei fete, îmi plac produsele cosmetice. Şi cum piaţa este suprasaturată cu aşa ceva, mi-e greu să mă hotărăsc ce să achiziţionez, aşa că mai apelez la review-urile de pe net. Sunt multe bloguri minunate în care fetele fac review-uri de calitate. Unul care îmi place în mod deosebit este cel al Gabrielei  – manie.ro

Despre ce scrie Gabriela?

  • Despre farduri minerale – ce sunt, de unde le poţi cumpăra, cum să ţi le  prepari singură, fără să dai prea mulţi bani pe ele Farduri de pleoape minerale facute de tine, despre pensulele de machiaj de calitate – de unde le poţi achiziţiona la preţuri decente, cum sunt, cum se comportă – Pensule de pe ebay

  • Despre produsele pe care le-a testat, fie că i-au plăcut sau nu, ne spune părerea ei sinceră, detaliată şi bine argumentată  Mascara oriflame

  • Despre sfaturi practice ce ne pot face viaţa mai uşoară, si de ce nu, mai ieftină – fie că sunt proprii sau descoperite pe alte site-uri sau din emisiuni tv, le împărtăşeşte cu drag cititoarelor: Traiasca pasta de dinti

Ce-mi place mie la Gabriela? Stilul cald, degajat, vorba dulce, prietenoasă, glumeaţă, faptul că e bine informată şi explică bine, clar, pe înţelesul tuturor – e o adevărată comoară la casa omului. Şi bineînţeles, Portocaliul Cum dorm unii din dotare.

Autor: Flori