Etichete

, ,

Simex – mobilă românească de calitate

Ieri căutam nişte idei de mobilier în stil clasic şi am dat peste un site interesant, cu mai multe modele foarte frumoase, atent lucrate. Iniţial am crezut că este o firmă care importă şi comercializează mobilă din străinătate. Studiind cu atenţie site-ul, am aflat că aceasta este mobilă românească, produsă la Satu Mare. Ochii mi-au sclipit de bucurie – uite ce minunăţii suntem în stare să facem şi noi!

Făcând un pic de săpături pe Google am găsit mai multe informaţii despre această firmă – Simex

Magnaţii ruşi şi ucraineni  îşi mobilează cancelariile cu mobilă produsă în Satu Mare. O firmă producătoare de mobilă din Satu Mare a dat lovitura pe piaţa de profil din Moscova şi Kiev cu mobilier sculptat în stil renascentist. La ora actuală a ajuns să fie cea mai importantă fabrică din Estul Europei.

Printre persoanele care şi-au achiziţionat mobilă produsă în Satu Mare se numără fostul vicepremier al Ucrainei, Sergey Tighipko, care şi-a mobilat în anul 2004 cancelaria cu colecţia Royal, care ajunge la 20.000 euro.

Sursa: www.adevarul.ro

Simex este o firmă în toată puterea cuvântului – are 6 fabrici de mobilă, peste 1500 de angajaţi, atelier propriu de creaţie, utilaje performante şi pasiune pentru frumos, stil şi eleganţă. Mobilierul lor dau distincţie şi personalitate oricărei case, păstrând totuşi căldura şi confortul căminului.

Mi-a plăcut mult prezentarea lor:

SIMEX este în primul rând o dorinţă, dorinţa de a satisface gustul pentru frumos, o delectare, adică eleganţă, echilibru, rafinament, SIMEX însemnând mobilă artă sau arta de a face mobilă. SIMEX mai înseamnă natură vie – omul şi natura, lemnul şi căldura lui. SIMEX este o adevărată tentaţie, tentaţia de a te face să te simţi în propria ta casă ca un adevărat rege. În sfârşit, SIMEX reprezintă provocarea de a concura cu cei mai buni, este o ambiţie, ambiţia de a fi cel mai bun.

Sursa: www.simexgrup.ro

Nu pot să spun decât că mă bucură nespus să văd că excelăm în acest domeniu şi că Simex duce cu mândrie numele României peste hotare. Felicitări şi la cât mai mult mobilier de calitate!

Autor: Flori